یک انتصاب جدید در استان/ اداره کل منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی بالاخره صاحب مدیرکل شد

مدیرکل اداره منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی پس از نزدیک به ۲ سال بالاخره امروز و در سکوت رسانه‌ای معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی خداکرم جلالی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور؛ مهندس داور نامدار بعنوان سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی معرفی شد. […]

image_pdfimage_print

مدیرکل اداره منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی پس از نزدیک به ۲ سال بالاخره امروز و در سکوت رسانه‌ای معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی خداکرم جلالی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور؛ مهندس داور نامدار بعنوان سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی معرفی شد.

مراسم معارفه مدیرکل جدید این اداره صبح امروز با حضور مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور جناب آقای مهندس نگهدار اسکندری برگزار گردید.

مهندس نگهدار اسکندری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک دهه مبارکه فجر با تشکر از آقای مهندس کریم مهری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که با قبول سرپرستی این اداره کل سکان هدایت این ارگان را در چندین ماه گذشته بر عهده داشته اند.

وی با بیان اینکه در درجه اول مدیر باید اعتبار نظام را حفظ کند، بر اهمیت نقش مدیر در یک سازمان تاکید کرد.

در این مراسم رییس سازمان جهاد کشاورزی آقای مهندس کریم مهری که در مدت شش ماه گذشته سرپرستی این اداره کل را بر عهده داشتند ضمن تبریک دهه مبارکه فجر ابراز داشتند: در مدت چند ماه سرپرستی این اداره کل با تیمی مجرب و کارشناس روبرو بوده است.

مهندس داور نامدار نیز در ادامه گفت: حفاظت از اراضی ملی از مهمترین و اصلی ترین وظایف در منابع طبیعی بوده و برخورد با متجاوزین و متصرفین اراضی ملی را از اهداف اصلی خود اعلام نمود.

مهندس نامدار با اشاره به اهمیت جنگلهای ارسباران در این استان، افزود: امیداواریم بتوانیم با رویکرد مشارکتهای مردمی در حفظ، توسعه و بهره برداری اصولی از جنگلها و مراتع استان شاهد شکوفایی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان باشیم.

گفتنی است، برنامه تودیع و معارفه وی در سکوت رسانه‌ای برگزار شد.

 متن حکم صادر شده از سوی رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور

آقای مهندس داور نامدار با عنایت به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تقوای الهی، مدیریت جامع و کارآمد و رعایت قانون با استفاده از کلیه ظرفیت ها، استعدادها و نیروهای متخصص و متعهد در راستای اهداف سازمان به ویژه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، توسعه طرح های جنگلکاری و مرتعداری، حفاظت خاک و آبخیزداری با رویکرد مشارکت های مردمی گامهای موثری بردارید.

توفیقات روزافزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید را آرزومندم.

براساس این گزارش، داودی از سال ۹۱ به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و‌ آبخیزداری آذربایجان‌شرقی بود که در ۱۹ مرداد امسال این پست را به کریم مهری رئیس‌جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی داد تا مهری با حفظ سمت، سرپرست اداره کل منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی شود.

گفتنی است، سرپرست سابق اداره کل منابع طبیعی و‌ آبخیزداری آذربایجان‌شرقی علی رغم لابی های فراوان برای ابقاء وی، سرانجام در ۱۹ مرداد و همزمان با برگزاری دادگاه رسیدگی به شکایت وی از اعتدال پرس به خاطر انتشار خبری در این خصوص، با تاکید مسئولان ارشد استانی و برخی نمایندگان برکنار شده بود.

مدیرکل جدید از نیروهای باسابقه این مجموعه بوده و پیش از این به عنوان معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی این اداره کل فعالیت داشته است، و انتظار می رود با حضور وی نابسامانیها و معضلات فراوانی که در این اداره کل به ارث رسیده، بخصوص معضل دیرین زمین خواری و نابودی منابع طبیعی استان سروسامان یابد.

انتهای خبر