خطیبی: وظیفه داشتم تا برخی از مسائل را بازگو کنم/ در کنار هواداران تیم را حمایت خواهم کرد

سرمربی سابق تراکتورسازی گفت: از این به بعد در کنار هواداران تیم را تشویق و حمایت خواهم کرد. به گزارش اعتدال پرس، رسول خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پس از برکناری ام وظیفه داشتم تا برخی از مسائل را بازگو کنم تا اذهان عمومی و هواداران فهیم و متعصب تراکتورسازی در […]

image_pdfimage_print

سرمربی سابق تراکتورسازی گفت: از این به بعد در کنار هواداران تیم را تشویق و حمایت خواهم کرد.

به گزارش اعتدال پرس، رسول خطیبی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پس از برکناری ام وظیفه داشتم تا برخی از مسائل را بازگو کنم تا اذهان عمومی و هواداران فهیم و متعصب تراکتورسازی در جریان اتفاقات روی داده قرار بگیرند.

سرمربی سابق تراکتور ادامه داد: اکثر کارشناسان و فوتبالی های ایران در صوص عملکرد فنی بنده اظهار نظر کرده اند و کارنامه بنده را خوب ارزیابی کرده اند و این نشانگر تلاش مجموعه عوامل باشگاه در کسب موفقیت داشت که از همینجا به همه ی ان ها خسته نباشید می گویم.

وی افزود: عمده ناراحتی من از ابتر ماندن برنامه سه ساله ای بود که به باشگاه ارائه داده بودم. خیلی دوست داشتم تا با اجرایی شدن این برنامه مدون که با کار کارشناسی چند ماهه تنظیم شده بود شاهد اوج گیری دوباره فوتبال آذربایجان در سطح کشور باشیم.

خطیبی با دعوت هواداران به صبر و شکیبایی بیشتر تاکید کرد: از هواداران و بازیکنان انتظار دارم که از سرمربی جدید تیم حمایت کنند و با صبر و شکیبایی راه را برای موفقیت های روزافزون تیم تراکتور فراهم کنند.

وی ادامه داد: بی شک موفقیت تیم از هر چیزی مهم تر است و بنده هم از این به بعد و از روی سکوها و در کنار هواداران از تیم حمایت خواهم کرد.

خطیبی اضافه کرد: تیم تراکتورسازی امروز بیش از گذشته به حمایت هواداران نیاز دارد و امیدوارم که تیم محبوب شهرم بتواند در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا موفق و سربلند باشد.

خطیبی با آرزوی موفقیت برای تیم تراکتور گفت: برای هیئت مدیره، باشگاه و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانند در ادامه راه موفق باشند.

 

انتهای خبر