حادثه ای دیگر در بازار تبریز/ آتش سوزی واحد تولیدی کفش + تصاویر

ظهر امروز یک واحد کفاشی در روبروی بازار شیخ صفی دچار آتش سوزی که در نهایت با تلاش مأمورا آتش نشانی از انتقال آتش سوزی به سایر واحد های تجاری ممانعت گردید. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز، ظهر امروز یک واحد تولیدی کفاشی در طبقه چهارم ساختمان روبروی […]

image_pdfimage_print

ظهر امروز یک واحد کفاشی در روبروی بازار شیخ صفی دچار آتش سوزی که در نهایت با تلاش مأمورا آتش نشانی از انتقال آتش سوزی به سایر واحد های تجاری ممانعت گردید.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز، ظهر امروز یک واحد تولیدی کفاشی در طبقه چهارم ساختمان روبروی بازار شیخ صفی تبریز دچار آتش سوزی شد که با حضور مأموران این سازمان، اطفا و از سرایت آتش به سایر واحد های تجاری ممانعت شد.

آتش سوزی بازار۱

حاضرین محل رأس ساعت ۱۳:۳۷ دقیقه از وقوع آتش سوزی به مأموران آتش نشانی خبر دادند که با وجود بارش شدید برف و ترافیک سنگین در محدوده خیابان بازار، نیروهای آتش نشانی سه ایستگاه ۱، ۱۱ و ۱۳ آتش نشانی تبریز به سرعت در محل حاضر شده و برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند.

علت آتش سوزی متصاعد شدن بخار بنزین در مجاورت چراغ نفتی  اعلام شده است. این آتش سوزی به حدی شدید بود که شعله های آتش از پنجره های این واحد تولیدی به بیرون زبانه کشیده بودند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی نیز در این زمینه اظهار داشت: این آتش سوزی هیچ تلفات جانی در بر نداشت و تنها یک تفر دچار سوختگی از نوع سطحی شده است.آتش سوزی بازار۶

آتش سوزی بازار۷

آتش سوزی بازار۰۱۲

آتش سوزی بازار۴

آتش سوزی بازار۸

آتش سوزی بازار۳

آتش سوزی بازار۱۱

آتش سوزی بازار۱۰

انتهای خبر