مردم از تغییرات گسترده در دولت ناراحت هستند/ مسئولان اختلافاتی که به مردم ارتباط ندارند به سوی مردم پمپاژ نکنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم از تغییرات گسترده در دولت ناراحت هستند، گفت: مردم از وجود برخی اختلافات مسئولان که ارتباطی به مردم ندارد ناراحت هستند و آنان نباید فضای اختلافات را به سوی مردم پمپاژ کنند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی وی با اشاره به […]

image_pdfimage_print

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم از تغییرات گسترده در دولت ناراحت هستند، گفت: مردم از وجود برخی اختلافات مسئولان که ارتباطی به مردم ندارد ناراحت هستند و آنان نباید فضای اختلافات را به سوی مردم پمپاژ کنند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی بین دلسوزان انقلاب گفت: افرادی که به انقلاب اسلامی پایبند هستند باید توجه کنند و کاری نکنند که تیشه به ریشه انقلاب بزنند و آنهایی که انقلاب را دوست دارند، باید زیاد مواظب باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را استقلال ایران دانست و افزود: ایران مستقل‌ترین کشور در روی زمین است و امروز غیر از مقام معظم رهبری هیچ کس برای ایران تصمیم نمی‌گیرد و این دستاورد بزرگی است، چون در داخل نعمت غوطه‌ور هستیم، قدر آن را نمی‌دانیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عمده دلیل نارضایتی مردم در سال ۵۷ را در زمینه مسائل فرهنگی اعلام و اظهار کرد: تا جایی پیش رفتند که با ترویج مصرف‌گرایی و فرهنگ مبتذل غربی قصد داشتند اقتصاد ایران را فلج کنند.

باقری‌بنابی ادامه داد: الآن بعضی از عملکردهای برخی مسئولان در قوای سه گانه موجب نارضایتی مردم می‌شود و باید مسئولان به این مطالبات عمومی مردم پاسخ دهند و تلاش کنند بین قوا و مردم فاصله ایجاد نشود.خبرگزاری فارس: مردم از تغییرات گسترده در دولت ناراحت هستند/ مسئولان اختلافاتی که به مردم ارتباط ندارند به سوی مردم پمپاژ نکنند

تغییرات گسترده در دولت ناراحتی مردم را به دنبال داشته است

وی افزود: مردم در برخی پرونده‌ها از اطاله دادرسی در قوه قضائیه ناراحت هستند و تکریم ارباب رجوع درست انجام نمی‌شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از مجلس نیز در برخی مواقع ناراضی هستند. از وعده و وعیدهای کاندیداها که توقعات را بالا می‌برد. مردم از عمل نشدن به وعده‌های مسئولان ناراحت هستند و مردم باید ثبات قانونگذاری در کشور را لمس کنند.
باقری‌بنابی با انتقاد از تغییرات وسیع و گسترده در زمان تغییر دولت‌ها خاطرنشان کرد: مردم از برخی کارهای دولت درخصوص تغییرات گسترده ناراحت هستند. بحث شایسته سالاری درکشور جا نیفتاده است و وقتی دولت روی کار می‌آید، تمام مسئولان را یک جا کنار می‌گذارند.

گرفتن مالیات‌های بدون حساب و کتاب در کشور موجب دلسردی مردم می‌شود

وی از گرفتن مالیات‌های بدون حساب و کتاب در کشور انتقاد کرد و گفت: مالیات باید اخذ شود ولی در برخی مواقع دریافت بدون حساب و کتاب مالیات موجب دلسردی مردم می‌شود.
باقری‌بنابی ضمن تأکید بر پرهیز از اختلاف در جامعه تأکید کرد: مردم از وجود برخی اختلافات مسئولان که هیچ ارتباطی به مردم ندارد ناراحت هستند از این رو سعی نکنند که فضای اختلافات را به سوی مردم پمپاژ کنند.
حجت‌الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: این اختلافات باعث نخواهد شد که مردم از رهبر و انقلاب سال ۵۷ خود رویگردان شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع روز و حساس جامعه یعنی مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات از ۱۰ سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد و مقام معظم رهبری تمام مسائل مذاکرات را زیرنظر دارند از این رو برخی جریانات سیاسی نباید حاشیه‌سازی کنند و باید توجه کنند کاری نکنند که با این جریانات سیاسی به اصل مذاکرات خدشه وارد شود.

اگر مذاکرات هم به نتیجه برسد، آمریکا از خوی استکباری خود دست برنخواهد داشت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی هیچ اقدام منفی مشاهده نشد و همه از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند.
باقری‌بنابی گفت: کاری که تیم مذاکره‌کننده انجام می‌دهد یک کار بزرگ و جنگ دیپلماتیک است و نباید طوری رفتار کنیم که تیم مذاکرده‌کننده دلسرد شود و تا امروز مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اگر مذاکرات هم به نتیجه برسد، آمریکا از خوی استکباری خود دست برنخواهد داشت و تمام مسئولان نیز به آن واقفند از این رو نباید به هیچ عنوان به مسائل اختلافی دامن بزنیم.
حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به افتتاح اداره گمرک در بناب آن را یکی از زیرساخت‌های ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب اعلام کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد این منطقه شاهد برچیده شدن مشکل بیکاری در منطقه باشیم.

 

انتهای خبر