تسلیت رهبر انقلاب و رئیس جمهور به دکتر احمدی‌نژاد/ حضور شخصیتهای مختلف در مراسم تشییع والده احمدی‌نژاد برگزار شد+ گزارش تصویری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دکتر روحانی در پیامی درگذشت والده رئیس‌جمهور سابق را تسلیت گفتند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت والده محمود احمدی‌نژاد را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم‌الله الرحمن الرحیم جناب […]

image_pdfimage_print

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دکتر روحانی در پیامی درگذشت والده رئیس‌جمهور سابق را تسلیت گفتند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت والده محمود احمدی‌نژاد را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت توفیقه

درگذشت بانوی پرهیزگار و انقلابی والده ماجده را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسألت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۳ بهمن

رییس جمهور در پیامی درگذشت والده محمود احمدی نژاد را تسلیت گفت. 

به گزارش اعتدال پرس، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد

عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

درگذشت والده گرامیتان موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم صمیمانه تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن مادر مومنه و پرهیزگار رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان بویژه جنابعالی صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

گفتنی است، مراسم تشییع والده محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق کشورمان صبح امروز پنج‌شنبه در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.

انتهای خبر