بازگشت مرد محبوب به تبریز/ اولیویرا، بازهم در راس تراکتورسازی قرار گرفت + عکس

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی صبح امروز وارد ایران شد . به گزارش اعتدال پرس، سرمربی جدید تیم تراکتورسازی پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی صبح امروز وارد ایران شد .  تونی رفت و برگشت تونی اولیویرا ساعت ۶ صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد ، تونی […]

image_pdfimage_print

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی صبح امروز وارد ایران شد .

به گزارش اعتدال پرس، سرمربی جدید تیم تراکتورسازی پس از توافق با باشگاه تراکتورسازی صبح امروز وارد ایران شد .

 تونی رفت و برگشت
تونی اولیویرا ساعت ۶ صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد ، تونی که به همراه دستیاران خود وارد ایران شدند با استقبال گرم مسئولین باشگاه تراکتورسازی روبرو شدند.مجید عباسی مدیر رسانه تیم در بازی های آسیایی ، اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم تراکتورسازی از این سرمربی و کمک هایش در بدو ورود به ایران استقبال کردند .

امیر مختاری مترجم تونی اولیویرا نیز در این استقبال حضور داشت . اولیویرا بلافاصله از فرودگاه راهی شهر قم و محل برپایی اردوی پیش از بازی تیم تراکتورسازی شد تا در دیدار تیم مقابل صبای قم حضور داشته باشد ، سرمربی پرتغالی تیم بعد از بازگشت به تبریز قرارداد خود را با تیم تبریزی نهایی می کند .آنتونیو اولیویرا ، جورج تاوارز و لوئیز میگوئنز ، تونی را برای هدایت تیم یاری خواهند کرد .

تداوم شرط اثر گذاری مربیانی همچون تونی است

تونی اولیویرا برای سومین دوره بر روی نیمکت تراکتور خواهد نشست.او قبل از این در دو دوره هدایت سرخهای تبریزی را برعهده داشته است و در هر دو دوره بنا به سلیقه مدیران باشگاه قطع همکاری کرده است.

در لیگ دوازدهم محمدحسین جعفری مدیرعامل وقت تراکتورسازی برای اولین‌بار هدایت این تیم را در اختیار تونی اولیویرا گذاشت.

در لیگ سیزدهم پس از مشکلاتی که برای تراکتورسازی به وجود آمد و عدم رضایت هواداران از مجید جلالی با تصمیم مسئولان باشگاه تراکتورسازی اولیویرا برای دومین بار به تبریز آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفت که در آن سال قرمزپوشان تبریزی به مقام قهرمانی جام حذفی رسیدند.

انتخاب تونی پس از برکناری خطیبی، انتخابی شایسته و مناسب بود چرا که وی مربی کاربلدی است و این را قبلاً نیز به اثبات رسانده است اگر تیم دچار حواشی نباشد و تونی در فضایی آرام کارکند قطعاً فوتبال باطراوت و تماشاگر پسند وی باز خودنمایی خواهد کرد.

انتهای خبر