وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش! + سند

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است! به گزارش اعتدال پرس، همچنین گفته می شود آقازاده بیست و چندساله یکی از مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان که همیشه کارمند دولت بوده است، هم اکنون پورشه سوار می شود. اداره کل آموزش […]

image_pdfimage_print

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!

به گزارش اعتدال پرس، همچنین گفته می شود آقازاده بیست و چندساله یکی از مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان که همیشه کارمند دولت بوده است، هم اکنون پورشه سوار می شود.

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است! همچنین گفته می شود آقازاده بیست و چندساله یکی از مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان که همیشه کارمند دولت بوده است، هم اکنون پورشه سوار می شود.

وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش!/سند
به گزارش مجله مهر، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت دهه فجر اقدام به توزیع ۴هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو لیزینگی داخلی و خارجی و برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی نموده، اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!

در بخشنامه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۳ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان از متقاضیان فرهنگی درخواست شده برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری تور آنتالیا (ترکیه) به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش مراجعه نمایند!

انتهای خبر