مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی خبر داد: برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی

نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی با هدف گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی و افزایش شناخت مردم در پرداخت آگاهانه و داوطلبانه مالیات برگزار می‌شود. به گزارش اعتدال پرس، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت: سازمان امور مالیاتی کشور این جشنواره را با هدف گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی، بهره‌گیری از عنصر خلاقیت، […]

image_pdfimage_print

نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی با هدف گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی و افزایش شناخت مردم در پرداخت آگاهانه و داوطلبانه مالیات برگزار می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت: سازمان امور مالیاتی کشور این جشنواره را با هدف گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی، بهره‌گیری از عنصر خلاقیت، آشنا کردن عموم مردم با آثار پرداخت مالیات در جامعه و گسترش زمینه‌های فرهنگی و هنری نسبت به مقوله مالیات برگزار می‌کند.

رسول رسولی، با بیان محورهای شرکت در جشنواره افزود: این جشنواره با موضوعات شش‌گانه «مالیات و آبادانی کشور»، «مالیات و توسعه خدمات آموزشی»، «مالیات و توسعه اقتصادی»، «مالیات و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی»، «مالیات و توسعه زیرساخت‌های شهری» و «مالیات و عدالت اجتماعی» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش‌های مختلف این جشنواره شامل هنرهای تصویری)فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر، موبایل فیلم و عکس)، هنرهای تجسمی)طراحی و نقاشی، کاریکاتور و طراحی پوستر(، ادبیات )انشاءنویسی، شعر، داستان کوتاه، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه نویسی( و رسانه‌های دیجیتال (وبلاگ نویسی و طراحی بازی-  سرگرمی) بوده و به آثار برگزیده هر بخش، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

رسولی افزود: علاقه‌مندان در رده‌های مختلف سنی تا پایان اسفندماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره مستقر در روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان ارسال نمایند.

هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.intamedia.ir/Jashnvare.aspx  مراجعه نمایند.

انتهای خبر