رئیس شورای اسلامی استان: افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری تبریز منطقی است

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری تبریز منطقی به نظر می‌رسد، گفت: به نظر من بودجه شهرداری را کم و زیاد نکنیم چون این بودجه توسط کارشناسان نوشته شده است. به گزارش اعتدال پرس، احتشام حاجی‌پور صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز که به منظور بررسی بودجه […]

image_pdfimage_print

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری تبریز منطقی به نظر می‌رسد، گفت: به نظر من بودجه شهرداری را کم و زیاد نکنیم چون این بودجه توسط کارشناسان نوشته شده است.

به گزارش اعتدال پرس، احتشام حاجی‌پور صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز که به منظور بررسی بودجه ۹۴ تشکیل شده بود، با تاکید بر اینکه افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری منطقی به نظر می‌رسد، اظهار داشت: به نظر من بودجه شهرداری را کم و زیاد نکنیم چون این بودجه توسط کارشناسان نوشته شده است و منطقی به نظر می‌رسد و حتی می‌توان ۱۰۰ میلیارد هم این بودجه را بالاتر برد.

حاجی‌پور تاکید کرد: با این حال لازم است ما اولویت‌ها و برنامه راه را برای شهرداری در سال جدید تعریف کنیم و در پایان سال ۹۴ نیز تحقق اولویت‌هایمان را از شهرداری تبریز بخواهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر اولویت‌ها در بودجه مورد توجه قرار نگیرد هزینه‌ها خرج می‌شود اما خروجی نخواهیم داشت، گفت: ما باید به شهرداری نقشه راه بدهیم که برای مثال باید تا پایان سال در مورد فضای سبز یا مسیرگشایی‌ها و یا احداث زیرگذر و …. این اتفاقات بیفتد.

 

انتهای خبر