آخرین تصمیم در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز: انتخاب جلالی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی

مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.  به گزارش اعتدال پرس، سرانجام در نشست امشب هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از میان دو گزینه مجید جلالی و محمد مایلی‌کهن سرانجام مجید جلالی به عنوان سرمربی تراکتورسازی تبریز انتخاب شد. این در حالیست که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هفته پیش نیز از انتخاب […]

image_pdfimage_print

مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.

 به گزارش اعتدال پرس، سرانجام در نشست امشب هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از میان دو گزینه مجید جلالی و محمد مایلی‌کهن سرانجام مجید جلالی به عنوان سرمربی تراکتورسازی تبریز انتخاب شد. این در حالیست که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هفته پیش نیز از انتخاب ابراهیم زاده در این سمت خبر داده بود که ابراهیم زاده به یکباره سر از راه آهن درآورد.

حمید زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: امشب جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی برای انتخاب سرمربی این تیم برگزار شد و از بین گزینه‌های مایلی‌کهن، مجید جلالی و دو گزینه خارجی، سرانجام مسئولان باشگاه مجید جلالی را انتخاب کردند.

مجید جلالی به خاطر تیم و هواداران تراکتورسازی قید پیشنهاد تیم انگلیسی را زد و به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی انتخاب شد.

وی اضافه کرد: فردا قرار است نشستی با جلالی داشته باشیم تا در خصوص قرارداد یک ساله یا دو ساله با وی جلسه داشته باشیم.

143337265_PhotoA

مجید جلالی در سال 1335 در محله عارف تهران به دنیا آمد. جلالی فوتبال خود را از زمین قیایی زیر نظر ناصر عبدی در باشگاه البرز شروع کرد و تا سال 1365 در کسوت بازیکن در تیم های وحدت و شاهین بازی کرد.

جلالی مربیگری را از سال 1357 در تیم های جوانان و نوجوانان وحدت شروع کرد و تاکنون در تیم‌های وحدت، هما و مقاومت تهران، پیام مقاومت مشهد، سایپا، پاس، صبا باتری، شهید قندی یزد، استقلال اهواز و فولاد خوزستان مربیگری کرده و در سطح ملی هم هدایت تیم های ملی نوجوانان ایران، جوانان ایران و تیم نیروهای مسلح ایران را به عهده داشته است.

وی، دوره‌های مربیگری از ابتدایی‌ترین سطح تا بالاترین سطح که مدرک حرفه‌ای مربیگری می باشد را طی کرده است.

از افتخارات جلالی می‌توان به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم نوجوانان و جوانان وحدت در تهران، قهرمانی در مسابقات جوانان ایران با تیم جوانان تهران، قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه ایران با تیم پاس تهران، قهرمانی در جام حذفی ایران و قهرمانی در سوپر جام ایران با تیم صباباتری اشاره کرد.

مجید جلالی در حال حاضر، دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا هم است.

انتهای خبر