انتشار جدیدترین شماره ماهنامه جهان تن و روان در تبریز

جدیدترین شماره ماهنامه جهان تن و روان منتشر شد. به گزارش اعتدال پرس، در شماره  ۵۱ این نشریه مطالب متنوعی در عناوین: سرمقاله، یادداشت، گزارش و مصاحبه، جهان سینما، حوادث، جهان آشپزی، طنز و سرگرمی و … گنجانده شده‌اند. در بخش سرمقاله می‌توانید یادداشت “آقای روحانی در جریان این ماجرای حیثیتی هستید؟” را بخوانید، همچنین […]

image_pdfimage_print

جدیدترین شماره ماهنامه جهان تن و روان منتشر شد.

به گزارش اعتدال پرس، در شماره  ۵۱ این نشریه مطالب متنوعی در عناوین: سرمقاله، یادداشت، گزارش و مصاحبه، جهان سینما، حوادث، جهان آشپزی، طنز و سرگرمی و … گنجانده شده‌اند.
در بخش سرمقاله می‌توانید یادداشت “آقای روحانی در جریان این ماجرای حیثیتی هستید؟” را بخوانید، همچنین یادداشت های “پشت پرده اخراج خطیبی”، “پایان ماه عسل صد ساله” و “آشنایی با مندائیان” از دیگر مقالات این شماره است و علاوه بر این “از مشایی پول نگرفته ام” و “انتقاد کردم، تهدید به مرگ شدم” عناوین گفت و گوهایی با رضا رشیدپور و مجتبی ساعی است که در بخش مصاحبه منتشر شده اند.
“جهان تن و روان” به سردبیری عادل جعفرموحد منتشر می‌شود و توانسته به عنوان اولین ماهنامه متفاوت تبریز جایگاه مناسبی را در میان نشریات کشور کسب کند و به یکی از پرخواننده ترین مجلات خانوادگی تبدیل شود.

انتهای خبر