خداحافظی میرتاج الدینی از صداوسیما/ مدیرکل جدید امور مجلس رسانه ملی معرفی شد

با معرفی مدیرکل جدید امور مجلس سازمان صداوسیما، تاج الدینی از این سازمان خداحافظی کرد. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، حسن گروسی مدیر سابق شبکه قرآن سیما، به عنوان مدیرکل امور مجلس صداوسیما منصوب شد. در حکم حسن گروسی که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، […]

image_pdfimage_print

با معرفی مدیرکل جدید امور مجلس سازمان صداوسیما، تاج الدینی از این سازمان خداحافظی کرد.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، حسن گروسی مدیر سابق شبکه قرآن سیما، به عنوان مدیرکل امور مجلس صداوسیما منصوب شد.

در حکم حسن گروسی که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما صادر شده، آمده است: استفاده از اختیارات قانونی مجلس برای ارتقاء سطح تولیدات و تکمیل پوشش رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور، آگاهی از کم و کیف دیدگاه ها و نظرات نمایندگان محترم و پیگیری طرح‌ها و لوایح مربوط به رسانه ملی در کمیسیون‌های تخصصی از اولویت‌های کاری اداره‌کل امور مجلس است.خداحافظی میرتاج الدینی از صداوسیما / «حسن گروسی» مدیرکل امور مجلس رسانه ملی شد

حسن گروسی، کارشناس ارشد حقوقی سازمان است و پیش از این به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف و رئیس شورای معارف سیما بوده است.

وی مدیرکلی امور مجلس رسانه ملی و نیز مدیر‌کلی امور فرهنگی صدا و سیما و مشاور رسانه‌ای دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد.

کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق بین‌الملل و نیز مدیریت رسانه از جمله سوابق تحصیلی مدیر‌کل جدید امور مجلس سازمان صدا و سیماست.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم همچنین از خدمات میرتاج الدینی مشاور سابق امور مجلس سازمان، تقدیر کرد.

در خصوص دلایل این تغییر گفته می شود، آمادگی تاج الدینی برای انتخابات مجلس دهم دلیل این تصمیم می باشد. همچنین شنیده شد، همراهی تاج الدینی با احمدی نژاد در سفر هفته پیش وی به ترکیه یکی دیگر از علل احتمالی این تغییر است.

انتهای خبر