مشاور امور جوانان شورای اسلامی تبریز: مدیران اجرایی به توصیه های مقام معظم رهبری در مورد جوانان عمل کنند

مشاور امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تحقق مدیریت جهادی در شرایط کنونی بدون حضور و پیوست جوانان در مدیریت ها ناممکن خواهد بود. به گزارش اعتدال پرس، پورطهماسبیان در نشست کارگروه حمایت از حقوق جوانان شمالغرب کشور که با حضور  دبیر فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد حاکی از اعتقاد […]

image_pdfimage_print

مشاور امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تحقق مدیریت جهادی در شرایط کنونی بدون حضور و پیوست جوانان در مدیریت ها ناممکن خواهد بود.

به گزارش اعتدال پرس، پورطهماسبیان در نشست کارگروه حمایت از حقوق جوانان شمالغرب کشور که با حضور  دبیر فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد حاکی از اعتقاد و اعتماد شهردار تبریز به جوانان افزود: در هر زمانیکه کارها به جوانان سپرده شود،شاهد توفیقات بزرگ و رسیدن به نتایج مطلوب تر بوده ایم.

این کارشناس مسائل ارتباطات اجتماعی، نقش بی بدیل جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی را نمونه ای ارزشمند از کفایت جوانان  ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در تثبیت و استمرار انقلاب و در روزهای سخت و دشوار آن و بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس،آن چه بیشتر به چشم و دل نمایان است،حضور موفق جوانان در مدیریت و راهبری آن بوده است.

مشاور امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به شرایط  کنونی کشور با یاد آوری نگاه عمیق مقام معظم رهبری به نقش سازنده جوانان و همینطور دغدغه های معظم له و نیز یادآوری  ویژگی های اصلی جوانان “انرژی ، امید ، ابتکار” از دیدگاه ایشان تاکید کرد: تحقق مدیریت جهادی در شرایط کنونی بدون حضور و پیوست جوانان در مدیریت ها ناممکن خواهد بود و مدیران در رده ها و سطوح مختلف اجرائی کشور با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری  بیش از پیش به جوانان اعتماد کنند.

وحید پورطهماسبیان اهرابی با تشریح نگاه مثبت و رویکرد ویژه رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز نسبت به اهمییت مدیریت جوانان در امورات شهری، آنرا فرصتی مغتنم برای شهردار جوان باور تبریز و مجموعه مدیران شهری عنوان کرد و افزود: این مهم نوید بخش جهش های بزرگ و در نتیجه شکوفایی و سازندگی پرشتاب شهر اولین ها خواهد بود.

مشاور رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود:امیدواریم شهرداری تبریز با استفاده از این فرصت های طلایی و ظرفیت های موجود  در امر خطیر سپردن امور به جوانان نخبه، متخصص و کارآمد،الگویی شایسته برای سایر کلانشهرها  در کشور باشد.

انتهای خبر