درخواست فرزاد حسنی از آزاده نامداری و واکنش مجدد نامداری به همسر سابق خود +تصاویر

فرزاد حسنی مجری تلویزیون در واکنش به ادعاهای همسر سابقش آزاده نامداری، یادداشت ذیل را منتشر کرد. به گزارش اعتدال پرس، متن این یادداشت در ادامه می آید: مردم عزیز سرزمینم… دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی هایی که بر من روا رفت و مظلوم نمایی ها و استفاده از احساسات […]

image_pdfimage_print

فرزاد حسنی مجری تلویزیون در واکنش به ادعاهای همسر سابقش آزاده نامداری، یادداشت ذیل را منتشر کرد.

به گزارش اعتدال پرس، متن این یادداشت در ادامه می آید:

مردم عزیز سرزمینم… دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی هایی که بر من روا رفت و مظلوم نمایی ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختیار کردم.
اکنون نیز براساس خواسته ی مادر سیده ۶۳ ساله ام و وثیقه ی سوگندی که یاد کرده ام پاسخ می دهم:
کوتاه! کوتاه از آن جهت که احساس من بر این عقیده استوار است که حریم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغیر. بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان ها را از روشی که برای رسیدن به هدفشان انتخاب می کنند بشناسید…

۱- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می تواند بپذیرد که این خانم تا به حال هیچ گونه شکایتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشارالیها که سرشار از تصاویر و مدارک غیر واقعیست پاسخ سوال روشن است!

۲- ایشان با بیان ادعاهای گوناگون و تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهدید به قتل، شکستن گوشی همراه (باور کنید به همین جرم!) و ارسال پیامک از من شکایت کرده و در تمامی این موارد به واسطه ی صدور احکام قضایی دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنید به پرونده کلاسه ی ۹۲۲۱۹۲/۶۳ در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران. در کدامیک از این موارد محکوم واقع شده ام؟ هیچ کدام!

۳ – اساسا مسائل خانوادگی ما به مدیران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ایشان با فرافکنی و عدم قبول واقعیت، موضوعات فی مابین در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می دهند؟! اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردیست که مرتبط با جدایی اش از من نیست.

۴- پاسخ مفصل و قاطع من به این فرمایشات کذب و عکس های غیر واقعی و تهمت های پی در پی و مظلوم نمایی در مرجع قضایی به واسطه طرح شکایت از ایشان صورت خواهد پذیرفت و فصل الخطاب همه ی ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

در پایان می خواهم این دو سوال من در صفحه ی اینستاگرام ایشان پرسیده شود که:

۱- نظر ایشان درباره گروه های سیاسی چیست؟

۲- نظر ایشان درباره ی عاطفه ی مادری و عشق به فرزندشان چیست؟

با سپاس – خاک پای ملت ایران – فرزاد حسنی

افشاگری نامداری علیه فرزاد حسنی+عکس

واکنش آزاده نامداری به جوابیه فرزاد حسنی+عکس

 آزاده نامداری در واکنش به بیانیه ی فرزاد حسنی، همسر سابقش در اینستاگرام نوشت: به این تک مصراع بسنده می کنم از فاضل نظری: گاهی سکوت سزای سبکسریست… وی نوشت:

۰«سلام. این عکس توی ماشین گرفته شده، ببخشید کیفیت نداره، قسمت سوم [برنامه ی] «خانومی که شما باشی»، از زندگی جانباز شهید حسین زاده، ازخونوادشون ممنونم. خیلی از همکاران بمن زنگ زدن و ابراز لطف کردن مرسی، ممنونم از مدیران فهیم تلویزیون.

واکنش آزاده نامداری به جوابیه فرزاد حسنی + عکسپ.ن: از شما مردم فرهیخته سپاسگزارم و به این تک مصراع بسنده می‌کنم از فاضل نظری: گاهی سکوت سزای سبکسریست…»

انتشار تصویر خصوصی آزاده نامداری و فاش کردن علت طلاقش +تصویر

آزاده نامداری چند روز پیش با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت: متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد…این عکس مستنده.وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن… امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،وهزار اتفاق تلخ دیگه…من الان سرپام،خوبم.زندگی میکنم،درس میدم،،کارمیکنم ودوباره زنده شدم..
متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،،به تایید دوستانش ازدواج بامن فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،،به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم..

 


این عکس تلخه ولی واقعیه،برای هوادارایی میگم که ازایشون بت ساختن،بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس،دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی ازایشون بیاره.آقای حسنی،،میدونم دهنت بازمیشه به هر تهمتی.اما من واگذارت میکنم بخدا..وخوشحالم که دیگه نمیبینمت.فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم…والسلام.

انتهای خبر