اطلاعیه‌ استانداری آذربایجان‌شرقی درباره آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۱ و ۹۲

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۱ و ۹۲ را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس، در این اطلاعیه آمده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال ۹۱ (برگزار شده در تاریخ ۹۱٫۱۲٫۴) و کلیه فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (معرفی […]

image_pdfimage_print

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۱ و ۹۲ را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس، در این اطلاعیه آمده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال ۹۱ (برگزار شده در تاریخ ۹۱٫۱۲٫۴) و کلیه فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (معرفی شده از سوی بنیاد شهید در سال‌های ۹۱ و ۹۲) در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار داده شده و این افراد می‌توانند برای پیگیری مراحل استخدام خود به دستگاه مربوطه مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس: آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال ۹۲ (برگزار شده در تاریخ ۹۲٫۳٫۱۷) پس از مشخص شدن نتایج نهایی متعاقبا اعلام می‌شود از این رو از همه متقاضیان استخدام تقاضا می‌شود از تماس‌های غیرضروری با استانداری در این رابطه خودداری کنند.

 

انتهای خبر