معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: ضرورت افزایش کیفیت خدمات به گردشگران آذربایجان شرقی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات گردشگری به مسافران ورودی به استان تاکید کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، سعید شبستری خیابانی در حاشیه بازدید خود از مراکز خدماتی ستاد تسهیلات سفر استان در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری […]

image_pdfimage_print

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات گردشگری به مسافران ورودی به استان تاکید کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، سعید شبستری خیابانی در حاشیه بازدید خود از مراکز خدماتی ستاد تسهیلات سفر استان در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان گفت: استعدادها و اماکن تاریخی بسیاری در استان وجود دارد که باید با معرفی آنها زمینه جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعدد مراکز گردشگری در استان وجود دارد ولی از این ظرفیت ها استفاده مطلوب نکرده ایم، ادامه داد: برای جلب گردشگر نیازمند فرهنگ سازی و تعامل متولیان ارایه خدمات عمومی هستیم.

شبستری خیابانی با بیان اینکه باید در شناسایی مراکز گردشگری و تفریحی بیشتر تلاش کرد و از توان رسانه ها در این خصوص استفاده کرد، گفت: همچنین نباید نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری به ایام نوروز و تعطیلات محدود شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تعداد کم مجتمع های بین راهی و خدماتی در استان و به خصوص بزرگراه پیامبر اعظم(ص) انتقاد کرد و افزود: برای افزایش مجتمع های بین راهی به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان تعبیه شده است، افزود: ۳۵ هتل و هتل آپارتمان در آذربایجان شرقی وجود دارد که برای استقبال از مسافران آماده هستند.

شبستری با تاکید بر اینکه همچنین ۱۵۰ مدرسه و ۸۵۰ کلاس درس در آذربایجان شرقی برای پذیرایی و اسکان مهمانان و گردشگران فرهنگی آماده هستند، ادامه داد: ۲۵ دستگاه اجرایی مختلف عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان نظارت کامل بر عملکرد هتل ها و مراکز خدماتی استان دارند.

انتهای خبر