حاشیه بازی تراکتورسازی – الاهلی/ تصادف خودروی تیم الاهلی در تبریز

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و الاهلی عربستان از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد. حواشی این بازی که با گل دقایق پایانی الاهلی به تساوی ۲-۲ سرانجامید، به شرح زیر است: * حدود ۴۰ هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک […]

image_pdfimage_print

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و الاهلی عربستان از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

حواشی این بازی که با گل دقایق پایانی الاهلی به تساوی ۲-۲ سرانجامید، به شرح زیر است:

* حدود ۴۰ هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که با وجود به پایان رسیدن نیمه نخست کماکان هواداران وارد ورزشگاه می‌شدند.

* غیر از تبریز و شهرهای دیگر استان از شهرهای ارومیه و اردبیل نیز تماشاگران زیادی خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا از تیم محبوب آذربایجان در این دیدار حمایت کنند.

* در جاده منتهی به ورزشگاه ترافیک سنگین حاکم بود.

* حبیب گردانی که به دلیل محرومیت در این دیدار غائب بود با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافته و درحالی که به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی مورد تشویق قرار گرفت، از جایگاه ویژه دیدار تیمش با الاهلی را تماشا کرد.

* سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نبز به همراه نزدیکان خود برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمد.

* در دقایقی از نیمه اول بازیکنان الاهلی عربستان که به نتیجه مساوی نیز راضی به نظر می‌رسند قصد اتلاف وقت بازی داشتند که با اعتراش هواداران تراکتورسازی همراه شد.

* درگیری آندرانیک تیموریان با مدافع تیم الاهلی عربستان نیز در اواخر نیمه نخست موجب ایجاد تنش در بین بازیکنان دو تیم شد که با وساطت داور بازی و بازیکنان با تجربه دو تیم قائله خاتمه یافت.

* داور این بازی ساتو ریوجی از ژاپن بود که قضاوت وی چندان باب میل تماشاگران تراکتورسازی نبود و در چندین صحنه تصمیات مشکوک گرفت. وی فرشاد احمدزاده را در دقیقه ۹۳ با نشان دادن کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

با این نتیجه تیم الاهلی عربستان ۸ امتیازی شده و در صدر جدول موقعیت خود را تثبیت کرده و تراکتورسازی نیز با ۴ امتیاز همچنان در مکان سوم قرار گرفت.

تصادف خودروی حامل مدیر الاهلی در تبریز

 عجیب ترین خبر مربوط به لیگ قهرمانان آسیا، تصادف خودرویی است که مسوولان تیم الاهلی را در خود جای داده بود.

روزنامه الوطن عربستان نوشت: یکی از خودروهای حامل مدیران تیم الاهلی در تبریز تصادف کرد.

ابوداوود، مدیر رسانه ای الاهلی گفت که وی به همراه عبدالمجید المفرح، کاردار سفارت عربستان در تهران و سعد الاحمری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عربستان در راه بازدید از تمرین الاهلی دچار حادثه شده اند اما تنها خودرویشان آسیب دیده است.

انتهای خبر