حمایت تشکل های اصولگرای استان از ولایتی/سعیدی و منادی در جمع حامیان دکتر

ائتلاف بزرگ هفت تشکل اصولگرای آذربایجان شرقی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از علی اکبر ولایتی حمایت و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز کاندیداهای خود را معرفی کردند. به گزارش مهر، بر اساس این گزارش هفت تشکل همسوی اصولگرای حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه اسلامی […]

image_pdfimage_print

ائتلاف بزرگ هفت تشکل اصولگرای آذربایجان شرقی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از علی اکبر ولایتی حمایت و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز کاندیداهای خود را معرفی کردند.

به گزارش مهر، بر اساس این گزارش هفت تشکل همسوی اصولگرای حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه اسلامی کارمندان ، جامعه اسلامی بازاریان ، جامعه اسلامی فرهنگیان ، انجمن اسلامی پزشکان حمایت خود را از ریاست جمهوری دکتر علی اکبر ولایتی اعلام کردند.

همچنین محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اصولگرایان عضو ائتلاف۲+۱ می بایست به قول و قرار های خود عمل کرده و به اجماع برسند.

وی ادامه داد: جریان اصولگرایان مقرر کرده بود هر یک از کاندیدا هایی که از مقبولیت بیشتری در نظر سنجی برخوردار بود انتخاب شود و دو نفر دیگر از کاندیداتوری کناره گیری کند.

سعیدی در پاسخ به اینکه گفته شده است اکثر نمایندگان اصولگرای آذربایجان شرقی از دکتر ولایتی حمایت می کنند گفت: این موضوع را رد نمی کنم و به توانمندی های ایشان اطمینان دارم.

خبرهای رسیده از سخنرانی دیروز علیرضا منادی در جشن مبعث رسول اکرم (ص) نیز حاکی از حمایت وی از ریاست جمهوری دکتر علی اکبر ولایتی بود که برخی سایتهای خبری به درج اخباری از این مراسم پرداخته بودند.

انتهای خبر