وزارت کشور مجوز حزب اتحاد ملت ایران را صادر کرد

سخنگوی وزارت کشور از موافقت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با درخواست مجوز حزب اتحاد ملت ایران خبر داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم،  حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با اشاره به جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت: در جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، درخواست مجوز حزب اتحاد ملت ایران، بررسی […]

image_pdfimage_print

سخنگوی وزارت کشور از موافقت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با درخواست مجوز حزب اتحاد ملت ایران خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم،  حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با اشاره به جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت: در جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، درخواست مجوز حزب اتحاد ملت ایران، بررسی و با آن موافقت شد.

حزب اتحاد ملت ایران ازجمله احزاب اصلاح‌طلبی به‌شمار می‌رود که در خواست صدور مجوز خود را از سال گذشته ارائه کرده بود و درنهایت هم روز گذشته، با مجوز آنها موافقت شد.

به گزارش «انصاف‌نیوز»، ولی‌الله شجاع‌پوریان و غلامرضا انصاری، دو عضو برجسته‌ هیأت مؤسس این حزب به‌شمار می‌روند. مجوز حزب اتحاد ملت ایران در حالی صادر شده است که از زمان اعلام آمادگی این حزب برای فعالیت تشکیلاتی، برخی از رسانه‌های خاص هجمه‌های خود را علیه این حزب و خط مشی آن آغاز کرده بودند.

این خبرگزاری‌ها حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت و اعضای هیأت مؤسس آن را متعلق به آنچه جریان فتنه می‌خوانند، دانسته و از وزارت کشور خواسته بودند با ارائه مجوز به این حزب موافقت نکند. با وجود تلاش‌های این جریان‌های رسانه‌ای، در نهایت با مجوز این حزب، که از مهر ماه سال گذشته اعلام موجودیت کرده‌اند، موافقت شد. 

انتهای خبر