مدیرکل صداوسیمای استان در دیدار با نمایندگان تبریز: هماهنگی و همکاری مجموعه اجرائی آذربایجان شرقی مایه رشد و توسعه استان است

سعیدی و رحمانی نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با سید محسن لطیفی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار کردند. به گزارش اعتدال پرس، در این دیدار محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های کم نظیر و منحصر به فرد استان آذربایجان شرقی در حوزه های […]

image_pdfimage_print

سعیدی و رحمانی نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با سید محسن لطیفی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی دیدار کردند.

به گزارش اعتدال پرس، در این دیدار محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های کم نظیر و منحصر به فرد استان آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف گفت: انتظار می رود این ظرفیتها ، زمینه ساز توسعه پایدار در بخشهای مختلف تاریخی، فرهنگی، هنری ، اجتماعی و… در استان شود .

در حال نمایش IMG_3153.jpgوی افزود: آذربایجان شرقی با توجه به شرایط خاص اقلیمی نیاز به تلاش بیشتر برای پوشش رسانه ای دارد و امیدواریم در دوره مدیریت جدید صداوسیما توجه ویژه ای به نقاط روستایی و جاهایی که از پوشش رسانه بی بهره هستند صورت پذیرد.

رضا رحمانی نیز با اشاره به شعار سال ۹۴ ، گفت: یکی از وظایف رسانه ها به ویژه صداوسیما، برقراری ارتباط و پیوند بین مردم و دولت است که اگر این امر عملی شود منویات مقام معظم رهبری محقق شده است .

وی افزود: صداوسیما به فرموده حضرت امام خمینی( ره ) یک دانشگاه عمومی است و بیشترین نقش را در تغییر سبک زندگی مردم که مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است بر عهده دارد و باید با برنامه ریزی و تولید برنامه های مناسب و فاخر در این زمینه گامهای اساسی برداشته شود.

سید محسن لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم‌ به اثرگذاری و جایگاه صدا و سیما در کشور اشاره کرد و گفت:‌ صداوسیما به عنوان مجموعه ای از عناصر خدوم، متخصص و متعهد به نظام و ولایت فقیه توانسته است و ظیفه اصلی خود را در راستای حفظ آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه های حساس انجام دهد.

وی با اعلام آمادگی صداوسیما برای همکاری با سایر دستگاهها و نهادها در زمینه کمک به رشد و توسعه استان، هماهنگی و همکاری مجموعه اجرائی استان را مایه رشد و توسعه استان برشمردند و افزود : انتظار می رود همانند قبل نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در راستای خدمت به مردم شریف استان، صدا و سیما را همراهی کنند .

در حال نمایش IMG_3141.jpg

انتهای خبر