روایت رئیس هیأت دوچرخه سواری از تصمیمات ضد ورزش شهرداری تبریز و کارشکنی در تور آذربایجان: شهرداری حتی نگذاشت روی پله هایش بایستیم!

رئیس هیأت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی گفت: حمایت های کافی از دوچرخه سواری آذربایجان شرقی صورت نمی گیرد، رسانه ملی کلا فوتبال شده است و به رشته های ورزشی دیگر خیانت بزرگی می شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، عظیم عبدل نژاد ممقانی در نشست استاندار با روسای هیات های ورزشی استان […]

image_pdfimage_print

رئیس هیأت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی گفت: حمایت های کافی از دوچرخه سواری آذربایجان شرقی صورت نمی گیرد، رسانه ملی کلا فوتبال شده است و به رشته های ورزشی دیگر خیانت بزرگی می شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، عظیم عبدل نژاد ممقانی در نشست استاندار با روسای هیات های ورزشی استان گفت: برگزاری مداوم ۲۸ دوره تور بین المللی آذربایجان نشانگر اقتدار و قدرت دوچرخه سواری آذربایجان می باشد و واقعا دوچرخه سواری پتانسیل بالایی در منطقه دارد.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته تیم پتروشیمی که به عنوان برترین تیم آسیا و ایران شناخته می شود، با مشکلاتی روبرو شد و رده بندی این تیم و رکابزنان آذربایجان شرقی در سطح آسیا تنزل پیدا کرد، ولی خوشبختانه با حمایت هایی که صورت گرفته است دوباره شاهد اوج گیری این تیم هستیم.

ممقانی با اشاره به کمبود اعتبارات و توجه ناکافی به دوچرخه سواری استان، بیان کرد: آذربایجان شرقی می تواند با مبلغی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان، دو تیم دوچرخه سواری با نفرات بومی تشکیل دهد و ضمن شرکت در مسابقات، کسب مقام کند که متاسفانه توجه کافی صورت نمی گیرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری با انتقاد از انحلال کامل فعالیت های ورزشی شهرداری تبریز افزود: تعطیلی فعالیت های شهرداری تبریز اقدامی قابل تامل می باشد و بعد از آن اتفاق مسئولان محترم شهرداری ضد ورزش شده اند! همه ساله تور آذربایجان از میدان ساعت و عمارت شهرداری شروع می شود ولی امسال اتفاقات جالبی رخ داد.

وی ادامه داد: مسئولان شهرداری امسال تور دوچرخه سواری آذربایجان را تحریم کردند و نگذاشتند روی پله های شهرداری بنشینیم! حتی تهدید کردند سکویی را که برای افتتاحیه تهیه شده بود را با جرثقیل حمل می کنیم که خوشبختانه با خواهش و التماس کار به آنجا نکشید و توانستیم تور را آغاز کنیم.

ممقانی خاطرنشان کرد: رسانه های عمومی به خصوص رادیو و تلویزیون کاملا فوتبالی هستند و پوشش چندانی از دیگر برنامه ها ندارند. رسانه های اروپایی در آمارهایی که از برنامه های ورزشی خود می دهند، وقت یکسانی به فوتبال و دوچرخه سواری اختصاص داده شده است ولی متاسفانه در رسانه های کشور ما ورزش فقط و فقط فوتبال است.

رئیس هیات دوچرخه سواری از استاندار و مسئولان تقاضا کرد در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های رادیو و تلویزیون توجه بیشتری به رشته های ورزشی دیگر از جمله دوچرخه سواری شود و  روند فعلی ادامه نیابد.

انتهای خبر