رفتن رویانیان قطعی شد/ دایی: شاید من هم بروم

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رفتن رویانیان قطعی شد، گفت: مدیرعامل جدید پرسپولیس با مصوبه هیئت مدیره جدید منصوب می‌شود. به گزارش اعتدال پرس، عبدالرضا ساور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برکناری رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس قطعی است و مدیرعامل جدید پرسپولیس با مصوبه هیئت مدیره […]

image_pdfimage_print
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رفتن رویانیان قطعی شد، گفت: مدیرعامل جدید پرسپولیس با مصوبه هیئت مدیره جدید منصوب می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس، عبدالرضا ساور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برکناری رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس قطعی است و مدیرعامل جدید پرسپولیس با مصوبه هیئت مدیره این تیم معرفی می‌شود.
 
وی گفت: از توضیح کامل در مورد تغییرات باشگاه معذورم اما برکناری رویانبان قطعی شد و صحبت نهایی با کامبوزیا در مورد مدیرعاملی پرسپولیس صورت گرفته است.

 ساور ادامه داد: مقرر شد هیئت مدیره پرسپولیس مدیرعامل جدید این تیم را اعلام کند و از نظر این وزارت کار رویانیان در پرسپولیس به اتمام رسیده است.

اعتراض دایی به برکناری رویانیان/شاید بروم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر رویانیان از تیم برود بدون شک من هم تصمیم دیگری می گیرم چراکه کار با یک مدیر جدید زمان بر است و به نفع باشگاه پرسپولیس نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی دایی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: متاسفم که در مقطعی که تیم به آرامش رسیده بود و از حاشیه ها دور شده بود برخی با طرح این صحبت ها همه چیز را بر هم زدند و آرامش را از تیم ما گرفتند.
 
وی افزود: تغییر مدیریت یک باشگاه در این یک ماه چه کمکی می تواند به تیم کند. ما با یک مدیر عامل کار می کنیم و حالا می خواهند یک مدیر عامل جدید بیاورند و ممکن است در دولت جدید هم مدیر عامل جدیدی برای تیم انتخاب شود و با این وضعیت تیم در این مدت ۳ مدیر را تجربه می کند و این به ضرر پرسپولیس است.
 
دایی ادامه داد: رویانیان با وجود اینکه مدیر غیر فوتبالی بود اما به تازگی راه و چاه را یاد گرفته است و الان حضورش در تیم بسیار مثمر ثمر است و می توانند بازدهی خوبی داشته باشد.
 
مسائل تغییر مدیریت پرسپولیس غیر ورزشی است
 

وی بیان کرد: نباید با یک تصمیم غلط همه چیز را به هم بزنیم. شرایط پرسپولیس شرایط خوبی نیست و اگر قرار است کسی جایگزین رویانیان شود باید به مراتب خیلی بزرگتر از رویانیان باشد. هیئت مدیره ای که هنوز نیامده علیه مدیر عامل قبلی صحبت می کند معلوم نیست که به دنبال چه چیز است.
 
دایی تاکید کرد: آقایان عین آب خوردن مدیر را عوض می کنند و مطمئنا مسائل غیر ورزشی در پشت صحنه این مسائل است.
 
کار با مدیر جدید نه به نفع من است نه به نفع تیم

 وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر رویانیان از تیم برود من هم به این فکر می کنم که تصمیم دیگری بگیرم. من با این مدیر عامل صحبت کرده ام و تا بخواهم با یک مدیر جدید دیگر آشنا شوم و شرایط تیم و مدیریت جدید را بفهمم زمان زیادی صرف می شود و این زمانبری نه به نفع من است و نه به نفع تیم پرسپولیس.

 
انتهای خبر