۳۰ اردیبهشت، زمان قطعی سفر رییس‌جمهور به آذربایجان شرقی اعلام شد

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، زمان دقیق سفر رییس جمهور و هیئت دولت به تبریز را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس، پس از آنکه در هفته های گذشته خبرهایی از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان شرقی در قالب هفدهمین سفر استانی دولت یازدهم منتشر شد، روز گذشته جلسه […]

image_pdfimage_print

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، زمان دقیق سفر رییس جمهور و هیئت دولت به تبریز را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس، پس از آنکه در هفته های گذشته خبرهایی از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان شرقی در قالب هفدهمین سفر استانی دولت یازدهم منتشر شد، روز گذشته جلسه ای با حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در این باره در تهران برگزار شد و زمان دقیق این سفر نیز مشخص شد.

شریعتمداری که مسئولیت هماهنگی سفرهای استانی دولت یازدهم یا به اصلاح سفرهای پایش و پویش کاروان تدبیر و امید را بر عهده دارد؛ امروز در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی موبایل از نهایی شدن زمان این سفر برای ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

همچنین یک مدیر ارشد استانداری آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه‌ای زمان سفر رییس جمهور را روزهای پایانی اردیبهشت ماه اعلام کرده است و بدین ترتیب این سفر قطعی می‌باشد و روز چهارشنبه هفته آینده باید منتظر حسن روحانی و دولتمردانش در تبریز باشیم.

گفتنی است؛ برنامه های استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت نیز در حال هماهنگی هست تا استقبال باشکوهی از سوی مردم در این سفر صورت گیرد.

سخنرانی در ورزشگاه تختی تبریز، دیدار با نخبگان و برگزاری جلسه ستاد توسعه استان با حضور سرمایه گذاران مهمترین برنامه دکتر روحانی در تبریز خواهد بود.

وزرای دولت نیز با سفر به شهرستانها به نمایندگی از سوی رئیس جمهور، به بررسی و پیگیری مشکلات شهرستانها خواهند پرداخت.
انتهای خبر