آمریکا: کشتی باری ایرانی را دنبال می‌کنیم/ حمله به کشتی هلال‌احمر ایران به روشن شدن آتش جنگ در منطقه می‌انجامد؛ صبر ایران هم حد و اندازه‌ای دارد

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که بر احترام خود به زمان آتش بس در یمن تاکید می‌کنیم و کشتی باری ایرانی را که به سوی یمن در حال حرکت است دنبال می‌کنیم. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: کشتی باری کمک های ایران را دنبال می کنیم […]

image_pdfimage_print

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که بر احترام خود به زمان آتش بس در یمن تاکید می‌کنیم و کشتی باری ایرانی را که به سوی یمن در حال حرکت است دنبال می‌کنیم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: کشتی باری کمک های ایران را دنبال می کنیم و هنوز نمی توانیم همراهی ناوهای جنگی با این کشتی را تایید کنیم.

وی اضافه کرد: که از الحوثی‌ها و همپیمانانش می‌خواهیم که با نماینده سازمان ملل در امور یمن برای حل بحران همکاری کنند.

وی افزود: از حوثی ها می خواهیم که به آتش بس پایبند بوده و به گروه‌های امداد اجازه دهند که فعالیت‌های خود را انجام دهند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که عربستان و آمریکا باید بدانند که صبر و خویشتنداری ایران حد و اندازه‌ای دارد

به گزارش اعتدال پرس به نقل از نسیم، معاون ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد که حمله به کشتی کمک رسان ایرانی در مسیر یمن آتش جنگ در منطقه را روشن خواهد کرد.

سردار مسعود جزایری افزود: حمله به کشتی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حامل کمک‌های بشردوستانه منجر به برافروخته شدن آتش جنگ در منطقه می‎شود به گونه‌ای که غیر قابل مهار و کنترل باشد.

انتهای خبر