رضا رشیدپور به کفاشیان: تفسیر همکاران شما از دروغگویی در شب بعثت چیست؟

رضا رشیدپور، مجری سرشناس تلویزیون در نامه ای سرگشاده که آن را در اینستاگرام منتشر کرده، از علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات بازی تراکتور- نفت انتقاد کرده است. به گزارش اعتدال پرس، رشیدپور در این نامه نوشته است: حضور محترم ریاست فدراسیون فوتبال جناب آقای کفاشیان با سلام و احترام و تبریک […]

image_pdfimage_print

رضا رشیدپور، مجری سرشناس تلویزیون در نامه ای سرگشاده که آن را در اینستاگرام منتشر کرده، از علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات بازی تراکتور- نفت انتقاد کرده است.

به گزارش اعتدال پرس، رشیدپور در این نامه نوشته است:

حضور محترم ریاست فدراسیون فوتبال

جناب آقای کفاشیان

با سلام و احترام و تبریک ایام، همه گی نیک می دانیم که تقدس امشب به تمام ساختن مکارم اخلاق و تاکید بر این صفت شایسته انسانی در ذات دین مبین است و نیک تر می دانیم که تمام همت مسوولان در رده های مختلف ترسیم چهره ی اسلامی از اقدامات و تصمیمات در کشورداری است. با پذیرش حقیقت مذکور از حضرتعالی چند پرسش دارم :

یکم) آیا مجموعه تحت امر شما دروغ را رذیلت می داند یا خیر؟ تفسیر همکاران شما از دروغ گویی ناجوانمردانه، آن هم در شب بعثت تمام کننده ی مکارم اخلاق چیست؟

دوم) به گمان جنابعالی مخفی کردن حقیقت به هر بهانه ای در عصر حاضر دقیقا چند ثانیه دوام می آورد؟! و سرخوشی آن” چند ثانیه “چقدر می ارزد؟

سوم) به فرض خنده دار اگر این دروغ شرم آور به بهانه مدیریت بحران صادر شده باشد، آن گاه نظر محترم شما در خصوص تئوری های ماکیاولیستی چیست؟ آیا اسلام عزیز که همان لبخند را بر چهره شما مستحب ساخته، حکم حرام در این زمینه ندارد؟

ای کاش حداقل در چنین شبی حرمت کرامت های انسانی را حفظ می کردیم.

در روز آخر لیگ فوتبال ایران سپاهان در حالی با پیروزی دو به صفر مقابل سایپا قهرمان شد، که دو تیم تراکتور و نفت در تبریز به تساوی سه به سه رسیدند. پیروزی هر یک از دو تیم تراکتور و نفت، شانس قهرمانی را از سپاهان می گرفت.

گفته می شود به دلایلی نامعلوم، در اواخر بازی تراکتور با نفت، به تبریزی ها گفته شده که سپاهان با سایپا به تساوی رسیده و به این ترتیب آنها با تساوی هم قهرمان می شوند.

در پایان بازی، تبریزی ها بی خبر از نتیجه واقعی بازی اصفهان، دقایقی جشن قهرمانی گرفتند.

انتهای خبر