تدارک ویژه صداوسیمای آذربایجان شرقی برای استقبال از سفر رییس جمهوری

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از آمادگی این مرکز برای پوشش کامل برنامه های سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان خبر داد . به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سید محسن لطیفی گفت : رسانه استانی با ایجاد ستاد ویژه سفر […]

image_pdfimage_print

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از آمادگی این مرکز برای پوشش کامل برنامه های سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان خبر داد .

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سید محسن لطیفی گفت : رسانه استانی با ایجاد ستاد ویژه سفر هیئت دولت ، برنامه‌ریزی مناسب و هدفمندی را در دستور کار قرار داده و با همکاری و هماهنگی مسئولان اجرایی استان ، آمادگی کامل درد که این سفر را به صورت کامل و گسترده پوشش دهد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود : طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته ، برخی از وزرا و مسئولان استان با حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی درباره طرح‌ها و پروژه‌هایی که در طی سفر رییس جمهوری کلنگ‌زنی ، افتتاح یا مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت ، توضیح خواهند داد .

لطیفی خاطر نشان کرد : معاونت اطلاعات و اخبار هم با تجهیز چندین تیم خبری ، حضور نمایندگان ویژه رییس جمهوری درشهرستان های استان ، برنامه های آنها و افتتاح طرح‌ها را در این سفر دو روزه پوشش خواهد داد .

سید محسن لطیفی اضافه کرد : اطلاع رسانی مناسب قبل از سفر و برنامه‌ریزی مطلوب برای بازتاب برنامه‌های دولت در قالب برنامه‌های مختلف تولیدی و زنده در رادیو ، تلویزیون و خبر ، مصاحبه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های پیش بینی شده در استان ، تهیه گزارش های مردمی و گزارش هایی درباره آمادگی نهادها و سازمانها برای استقبال شایسته از هیئت دولت در استان ، پخش زنده دیدار عمومی رییس جمهوری با مردم ، پوشش دیدارهای مختلف آقای روحانی با روحانیون ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، برگزیدگان ، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ، انعکاس افتتاح طرح ها در شهرستانها ، پوشش رسانه ای جلسه شورای اداری استان ، نشست خبری رییس جمهوری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ، ارسال گزارش‌ها و بسته های خبری به شبکه‌های سراسری و اطلاع رسانی دستاوردهای سفر در برنامه های مختلف ، از مهمترین اقدامات پیش بینی شده در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان خواهند بود.

گفتنی است دکتر روحانی به همراه اعضای هیئت دولت درقالب هفدهمین سفر استانی ، روز چهارشنبه این هفته،  به آذربایجان شرقی سفر می کند  .

انتهای خبر