نشست هماهنگی خبرنگاران استانی سفر رییس جمهور برگزار شد/ قرعه کشی برای سوال از رئیس جمهور +برنامه های سفر

نشست هماهنگی خبرنگاران استانی سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی به منظور افزایش هماهنگی و تعامل رسانه‌های استان برای پوشش خبری برنامه‌های این سفر با حضور رییس و مدیران مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، طاهره قیومی، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات […]

image_pdfimage_print

نشست هماهنگی خبرنگاران استانی سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی به منظور افزایش هماهنگی و تعامل رسانه‌های استان برای پوشش خبری برنامه‌های این سفر با حضور رییس و مدیران مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، طاهره قیومی، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور در این نشست صمیمی، با اشاره به ورود رییس جمهور و اعضای هیات دولت در قبل از ظهر روز چهارشنبه به تبریز، گفت: دیدار عمومی با مردم استان اولین برنامه روحانی در این سفر است که در ورزشگاه تختی تبریز برگزار خواهد شد.

وی، دیدار با علما، ایثارگران، نخبگان، روحانیون و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان را از دیگر برنامه‌های رییس جمهور در سفر استانی به تبریز اعلام کرد و گفت: دکتر روحانی در دومین روز سفر به تبریز ضمن افتتاح چند پروژه استانی، از یک طرح در حوزه فرهنگ و هنر نیز بازدید خواهد کرد.تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور به تبریز/خبرنگاران تبریزی از روحانی سئوال می کنند

قیومی با بیان این که جلسه شورای اداری استان بعد از ظهر پنجشنبه با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود، افزود: آخرین برنامه دکتر روحانی در این سفر، حضور در نشست خبری با خبرنگاران استانی است که شخص ایشان نیز تاکید ویژه‌ای بر روی این برنامه دارند.

وی همچنین سفرهای استانی دولت را فرصتی برای نقش‌آفرینی رسانه‌های محلی دانست و خواستار تعامل مدیران رسانه‌های استان برای پوشش خبری هرچه بهتر برنامه‌های سفر استانی هیات دولت شد.

در این نشست که مدیران مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری استان و سرپرستان روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های سراسری در استان حضور داشتند، ضمن نظرخواهی و موافقت حضار، جهت انتخاب خبرنگاران استانی برای سوال از رییس جمهور در نشست خبری قرعه‌کشی انجام شد و ۴ رسانه استانی در این خصوص مشخص شدند.

* گفتنی است علی رغم درخواست و اصرار مدیرمسئول اعتدال پرس برای افزایش تعداد سوال کنندگان از رئیس جمهور با توجه به فراوانی سوالات و موضوعات استانی، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور گفت: به علت ضیق وقت و فشردگی برنامه های سفر، همچون دیگر استانها در این نشست خبری نیز حداکثر ۴ رسانه به همراه خبرنگار صداوسیما فرصت سوال از رئیس جمهور دارند.

انتهای خبر