جلسه مشترک مسؤولان استان برای تعیین مدیریت جدید تیم ماشین سازی تبریز/ بلاتکلیفی قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان همچنان ادامه دارد؛ آیا کلید حل مشکلات ماشین سازی، در دولت تدبیر روحانی رو خواهد شد!؟

در حالیکه چندماهی است تیم ماشین سازی تبریز در بحران بلا تکلیفی و نیز دعوا بر سر مالکیت این تیم ریشه دار به سر می برد و در آستانه آغاز رقابتهای فصل جدید رقابتهای فوتبال مسئولان استان جلسه ای جهت تعیین تکلیف این تیم و رسیدگی به دعاوی حقوقی بر سر مالکیت این تیم برگزار […]

image_pdfimage_print

در حالیکه چندماهی است تیم ماشین سازی تبریز در بحران بلا تکلیفی و نیز دعوا بر سر مالکیت این تیم ریشه دار به سر می برد و در آستانه آغاز رقابتهای فصل جدید رقابتهای فوتبال مسئولان استان جلسه ای جهت تعیین تکلیف این تیم و رسیدگی به دعاوی حقوقی بر سر مالکیت این تیم برگزار کردند که البته خروجی این جلسه بازهم منوط به اما و اگرها در آینده شد.

به گزارش اعتدال پرس، در جلسه مشترک مسؤولان استان در خصوص ماشین سازی تبریز مقرر شد هیأت فوتبال استان اسپانسر جدیدی را مشخص و تعیین نموده و مسؤولیت و مدیریت تیم را برعهده اسپانسر جدید قرار دهد.

هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در خبر کوتاهی اعلام کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات بوجود آمده در ارتباط با تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و چگونگی مدیریت آن جلسه ای با حضور مسؤولین ذیربط استان در استانداری تشکیل و مقرر گردید جهت ادامه حیات و حضور فعالانه و مجدد تیم ماشین سازی تبریز  با حفظ سهمیه در استان، هیأت فوتبال استان اسپانسر جدیدی را مشخص و تعیین نموده و مسؤولیت و مدیریت تیم را برعهده اسپانسر جدید قرار دهد.

 

ضمنا بدینوسیله هیأت فوتبال استان اعلام می نماید اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه فوتبال  می توانند درخواست های خود را در این خصوص با مراجعه به هیأت فوتبال استان و جهت مذاکره و دریافت شرایط و نحوه واگذاری ارائه نمایند.

گفتنی است، بدنبال واگذاری موسسه جوانان خیر – که مالکیت تیم ماشین سازی در سال گدشته را به عهده گرفته بود – به موسسه کوثر و متعاقبا شانه خای کردن این موسسه از تقبل تعهدات قبلی و پرداخت هزینه های این تیم، قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان بازهم دچار حاشیه و تکرار بلاتکلیفی چندساله خود شد.

در این شرایط و در حالیکه اصل محمدپور مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درصدد جمع کردن تیم و ادامه مدیریت خود بر این باشگاه و حتی بحث واگذاری سرپرستی آن به مقاومت بسیج سپاه استان بود، هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای ضمن مخالفت با مدیریت وی، خواستار مشخص  شدن وضعیت حقوقی و مالکیت تیم شده و ادامه کار محمدپور در این تیم را غیرقانونی اعلام کرد.این در حالی بود که نه خود هیئت فوبتال و نه موسسه کوثر و نه هیچ ارگان و شخص دیگری حاضر به قبول مسئولیت این تیم و البته پرداخت بدهی های قبلی آن نبود و حتی فروش امتیاز آن به استانهای دیگر نیز با مخالف مسئولان استان مواجه شده بود.

این در حالی است که زمان زیادی به آغاز رقابتهای فصل جدید و پایان مهلت تعیین تکلیف این تیم جهت ثبت نام در رقابتهای لیگ دسته دو باقی نمانده و حرکت لاک پشتی مسئولان استان نوید روزهای نه چندان خوشی را برای این تیم می دهد.

حال باید منتظر بود تا بلکه دولت تدبیر و امید روحانی، کلید حل بحران قدیمی ترین تیم فوبتال اذربایجان را رو کند.

انتهای خبر