دورخیز استانداران سابق آذربایجان‌غربی برای مجلس

شنیده‌ها از دورخیز استانداران سابق آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس دهم حکایت می‌کند. به گزارش اعتدال پرس، شنیده‌ها از دورخیز استانداران سابق آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس دهم حکایت می‌کند. سفرهای مکرر وحید جلال‌زاده، استاندار سابق آذربایجان‌غربی به زادگاهش و فرستادن برادرش برای همراهی آیت‌ا… قریشی در سفر به تبریز برای شرکت در مراسم ختم […]

image_pdfimage_print

شنیده‌ها از دورخیز استانداران سابق آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس دهم حکایت می‌کند.

به گزارش اعتدال پرس، شنیده‌ها از دورخیز استانداران سابق آذربایجان غربی برای انتخابات مجلس دهم حکایت می‌کند. سفرهای مکرر وحید جلال‌زاده، استاندار سابق آذربایجان‌غربی به زادگاهش و فرستادن برادرش برای همراهی آیت‌ا… قریشی در سفر به تبریز برای شرکت در مراسم ختم مادر احمدی‌نژاد، حاکی از جدی شدن فعالیت‌های این جریان سیاسی است.

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران یکی دیگر از استانداران سابق آذربایجان غربی است که شایعه حضور او در انتخابات آینده به گوش می‌رسد.

او نیز در روزهای گذشته حضور بیشتری در شهرهای استان داشته و در مسئولیتی قرار ندارد که برای حضور در انتخابات نیاز به استعفا داشته باشد.

همسر قربانی، طیبه صفایی نیز که دوره هشتم از تهران به خانه ملت رفته بود احتمالا در این دوره به ارومیه خواهد رفت تا بازوی طرفداران دولت سابق را قدرتمندتر کند و الگویی شبیه الگوی «کامران- بی‌طرف» اصفهان را در ارومیه اجرایی کند.

انتهای خبر