خبرگزاری‌های «پانا» و «ایرنا» مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات خبرگزاری‌های پانا و ایرنا مجرم شناخته شدند. به گزارش اعتدال پرس، علی‌اکبر کساییان  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز دادگاه مطبوعات استان تهران گفت: جلسه امروز در شعبه ۷۸ دادگاه مطبوعات و به ریاست قاضی جلالی برگزار شد. وی افزود: […]

image_pdfimage_print

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات خبرگزاری‌های پانا و ایرنا مجرم شناخته شدند.

به گزارش اعتدال پرس، علی‌اکبر کساییان  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز دادگاه مطبوعات استان تهران گفت: جلسه امروز در شعبه ۷۸ دادگاه مطبوعات و به ریاست قاضی جلالی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه محمدرضا خوش‌گفتار مدیرمسئول سابق خبرگزاری پانا در رابطه با اتهام افترا با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد، اما در رابطه با اتهام توهین و همچنین نشر اکاذیب با اکثریت آرا مجرم شناخته شد. ضمنا هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران همچنین گفت: در این جلسه در جریان رسیدگی به اتهام‌های محمد خدادی مدیرمسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، یکی از شاکیان خصوصی و همچنین نماینده حقوقی ناجا رضایت خود را از وی اعلام کردند.

وی گفت: مدیرمسئول خبرگزاری ایرنا در خصوص اتهام انتشار تحقیقات غیرعلنی دادگاه به همراه انتشار عکس شاکی، با اکثریت آرا مجرم شناخته شد. همچنین هیات منصفه مطبوعات استان تهران بابت اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست.

کساییان یادآور شد: ضمنا هیات منصفه مطبوعات استان تهران همچنین با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.

انتهای خبر