تکمیلی: ۷ کشته و ۲ مصدوم در حوادث رانندگی امروز آذربایجان شرقی/ واژگونی تانکر حامل سوخت حادثه آفرید؛ تاکنون ۴ کشته +تصاویر حادثه

حوادث امروز آذربایجان شرقی منجر به کشته شدن هفت تن و مصدومیت دو تن شد که در شدیدترین آن، بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت و برخورد با چند خودروی دیگر تاکنون ۴ کشته بر جای گذاشته است. به گزارش اعتدال پرس، بعد از ظهر امروز یکشنبه واژگون شدن یک دستگاه تانکر حامل سوخت […]

image_pdfimage_print

حوادث امروز آذربایجان شرقی منجر به کشته شدن هفت تن و مصدومیت دو تن شد که در شدیدترین آن، بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت و برخورد با چند خودروی دیگر تاکنون ۴ کشته بر جای گذاشته است.

به گزارش اعتدال پرس، بعد از ظهر امروز یکشنبه واژگون شدن یک دستگاه تانکر حامل سوخت و برخورد با چند دستگاه ماشین و آتش سوزی خودروها در ورودی شهر مرند، ۴ تن فوت کردند.

بنا بر اعلام مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی استان این حادثه راس ساعت ۵ بعد ازظهر امروز به مرکز اورژانس استان گزارش شد که سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی زاده در تشریح خبر افزود: با اعزام تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ بمحل حادثه از فوت ۴ تن و سوختگی شدید یک تن دیگر در صحنه خبر دادند ،در حالیکه هنوز آتش سوزی ادامه داشت تکنسینهای اعزامی خدمات درمانی خود را انجام میدادند.

وی گفت: در این حادثه یک تن از عوامل آتش نشانی نیز دچار سوختگی شد که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان مرند منتقل شد.

حبیب حسنقلی زاده افزود: تاکنون و بنا بر گزارش ماموران اورژانسی حاضر در محل ۴ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و مابقی مصدومان حادثه به بیمارستان اعزام شدند. این خبر تکمیل می شود.

تشریح حادثه از زبان فرمانده پلیس راه استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت : این تریلر حامل گازوئیل ساعت ۱۷ امروز بر اثر نقص فنی در ترمز ، ابتدا در محور مرند – جلفا با گاردریل جاده برخورد و سپس با یک کامیون خاور تصادف کرد که بر اثر آن راننده کامیون در دم جان باخت .
سرهنگ فرجی افزود : این تریلر بی ترمز در ادامه مسیر با یک خودروی سواری پراید نیز برخورد کرد که بر اثر آن دو نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و یک نفر از سرنشینان هم با سوختگی بسیار شدید به بیمارستان سینای تبریز منتقل شد .
وی گفت : این تریلر پس از آن در سه راهی مرند – جلفا – خوی با یک سواری پژو برخورد کرد که متاسفانه باعث آتش گرفتن سواری و سوختن راننده آن در شعله های آتش شد .
پس از این تلفات ، راننده تریلر خود را از کابین به بیرون پرت کرد و در نهایت تریلر از جاده منحرف شد و با سقوط از پل دچار حریق شد .
در این حادثه یکی از ماموران آتش نشانی هم حین اطفای حریق دچار آتش سوزی شد و به بیمارستان انتقال یافت.
این حادثه بیش از دو ساعت محور مرند – جلفا – خوی را مسدود کرد.

* گفتنی است، پیش از این نیز چند بار دیگر حوادث مشابهی ناشی از بریدن ترمز ماشین های سنگین در ورودی شهر مرند اتفاق افتاده که تلفات انسانی و خسارتهای سنگینی بجای گذاشته و معلوم نیست مسئولین کی درصدد رفع عوامل حادثه ساز این نوع سوانح تلخ و تاسف انگیز بر خواهند آمد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در تشریح دیگر حوادث رانندگی امروز، افزود: امروز در ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه در کیلومتر ۱۰ خواجه-تبریز، برخورد یک دستگاه آردی با کامیون، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

حسنقلی زاده خاطرنشان کرد: همچنین سانحه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت  در محور سراب-روستای براقوش، ساعت ۱۶ عصر امروز، یک کشته بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: در سانح تصادف رانندگی دیگری که در تبریز روی داد، برخورد یک دستگاه کمپرسی با عابر پیاده در چهار راه عباسی در تبریز، ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه عصر امروز، منجر به کشته شدن عابر پیاده شد.

 

انتهای خبر