ناگفته های مدیرعامل تراکتورسازی در نشست خبری: کسی که ادعای عشق به تراکتور داشت علیه باشگاه شکایت کرد/ مسئولان استانی کمک زیادی به ما نکردند

عباسی با اشاره به حوادث پیش آمده در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در دیدار نهایی لیگ برتر، گفت: این موضوع را از طریق ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و فدراسیون فوتبال پیگیری کردیم. به گزارش اعتدال پرس، سعید عباسی صبح امروز در اولین نشست خبری خود از زمان حضور در راس […]

image_pdfimage_print

عباسی با اشاره به حوادث پیش آمده در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در دیدار نهایی لیگ برتر، گفت: این موضوع را از طریق ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و فدراسیون فوتبال پیگیری کردیم.

به گزارش اعتدال پرس، سعید عباسی صبح امروز در اولین نشست خبری خود از زمان حضور در راس این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: بنا به مصلحت تیم سکوت کرده بودم و نمی‌خواستم تیم وارد حاشیه شود، اما ظاهرا امروز صحبت نکردن جرم است.

عباسی اظهار داشت: تا به امروز صحبت نکردم و قصد پاسخگویی به مدیران قبلی را نداشتم، اما هرکس مرا می‌دید می‌گفت «چرا صحبت نمی‌کنید».

وی ادامه داد: قرار نیست فوتبال مقابل نظام قرار گیرد و برای نظام جمهوری اسلامی که هزاران قطره خون شهدا ریخته شده فوتبال ارزش یک قطره آن را ندارد، اما این هم دلیل نمی‌شود که از حق تیم تراکتورسازی کوتاه بیاییم.کسی که ادعای عشق به تراکتور داشت علیه باشگاه شکایت کرد / مسئولان استانی کمک زیادی به ما نکردند

عباسی ادامه داد: وقتی رئیس‌جمهور محترم اولین جمله‌اش در تبریز در مورد تیم تراکتورسازی سخن گفت، نشان از اهمیت این تیم است و من از نمایندگان مجمع استان تقاضای تشکیل جلسه‌ای برای پیگیری مسائل تیم تراکتورسازی را دارم.

وی تاکید کرد: قبلا هم حق تیمی نادیده انگاشته شده و در آینده نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و تراکتورسازی تنها تیمی نیست که مورد کم لطفی قرار گرفته، با این همه دلیل نمی‌شود پیگیر حق تیم تراکتورسازی نباشم.

وی همچنین به انتقاد از مسئولان استانی پرداخته و تصریح کرد: از مسئولان استانی گله مند هستم چرا که کمک زیادی به باشگاه نکردند و انتظاری غیر از این بود چرا که این تراکتورسازی است که می ماند و عباسی و عباسی ها رفتنی هستند.

عباسی در مورد نحوه ورود خود به باشگاه تراکتورسازی، گفت: ۱۱ ماه پیش وارد باشگاه شدم و قرار بود به جمشید نظمی، مدیر عامل وقت تیم کمک کنم.

وی در تشریح فعالیت های خود در زمان ورود به باشگاه، افزود: در آن مقطع بررسی پتانسیل ها و قراردادها و مسائل مالی بر عهده من بود.

عباسی افزود: وقتی مدیریت باشگاه را تحول گرفتم، باشگاه تراکتورسازی در وضعیت مالی اسفناکی بود و خیلی اذیت شدیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مورد عملکرد مدیران قبلی این باشگاه، اذعان داشت: قراردادهایی که در زمان مدیران قبلی بسته شده بود در حد قرارداد ترکمنچای بود و مدیران قبلی حتی از قوانین فیفا نیز آگاهی نداشتند.

وی با اشاره به موضوع خطر کسر ۶ امتیاز از تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر، گفت: موضوع طلب آرفی در اواخر لیگ به ما فشار آورد و خطر کسر ۶ امتیاز وجود داشت اما با قرض کردن، توانستیم بدهی او را پرداخت کنیم.

عباسی در ادامه به پرونده های مالی و محکومیت تراکتورسازی اشاره داشته و بیان کرد: ۸۳ پرونده بلاتکلیف در مورد بازیکنان و ۲۵ پرونده داخلی محکومیت داریم و علاوه بر آن ۵ پرونده فعال در فیفا داریم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه به طلب رسول خطیبی اشاره کرده و گفت: سرمربی سابق تراکتورسازی که ادعای عشق به تراکتور دارد، به خاطر طلب دو میلیارد و صد میلیونی خود علیه باشگاه شکایت کرده است.

وی با ابراز تاسف از وجود دلال ها در قراردادهای قبلی بازیکنان، اظهار کرد: در ۹ قرارداد پای یک مدیر برنامه دیده می شود و حتی به یکی از بازیکنان سرباز گفته بودند که باید ۸۰ میلیون بدهد تا به تراکتورسازی بیاید.

عباسی ادامه داد: وقتی به تراکتروسازی آمدم این تیم ۱۵ میلیارد تومان بدهی داشت اما اکنون ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان و مربیان پرداخت شده و حتی مالیات زمان مدیریت شفق را نیز پرداخت کردیم.

انتهای خبر