سورپرایز تراکتورسازی در آخرین روز نقل و انتقال: انصاری‌فرد به تراکتورسازی پیوست/ آخرین اخبار از جدایی بازیکنان خارجی تراکتور و آمدن آندو به تبریز

  کریم انصاری‌فرد، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با امضای قراردادی یک ساله به تراکتورسازی پیوست. به گزارش اعتدال پرس، کریم انصاری‌فرد به عنوان سهمیه آزاد روانه تبریز شد تا به همراه علی کریمی در اولین هفته رقابت‌ها مقابل دایی و شاگردانش بایستد.   علی دایی به دلیل عدم حضور به موقع این مهاجم در مذاکرات […]

image_pdfimage_print

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با امضای قراردادی یک ساله به تراکتورسازی پیوست.

به گزارش اعتدال پرس، کریم انصاری‌فرد به عنوان سهمیه آزاد روانه تبریز شد تا به همراه علی کریمی در اولین هفته رقابت‌ها مقابل دایی و شاگردانش بایستد.

 

علی دایی به دلیل عدم حضور به موقع این مهاجم در مذاکرات و توافق دیرهنگام با پرسپولیس قید او را زد تا وی به تراکتور بپیوندد.

 

انصاری‌فرد یک پس روز آنکه با دایی به توافق نرسید، در روز بیستم تیرماه با مسوولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید اما به دلیل آنکه در دو بند توافق حاصل نشد، مذاکرات تا امشب ادامه پیدا کرد تا در نهایت این مهاجم اردبیلی راهی تبریز شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنان بازیکنان خارجی مورد تایید کادر فنی قرار نگرفتند چون اگر قرار است بازیکن خارجی جذب تیم شود باید این بازیکنان از سطح تیم بالاتر باشند ولی در خصوص این بازیکنان اینچنین نبود.

 

 مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص گیلسون و مارکو دو بازیکن خارجی که در تمرینات تراکتورسازان حاضر بودند، تصریح کرد: بازیکنان خارجی مورد تایید کادر فنی قرار نگرفتند چون اگر قرار است بازیکن خارجی جذب تیم شود باید این بازیکنان از سطح تیم بالاتر باشند ولی در خصوص این بازیکنان اینچنین نبود.

 

جلالی در خصوص مذاکرات با آندرانیک تیموریان گفت: مذاکراتی صورت گرفته است ولی در خصوص پیوستن آندو به تراکتور خبر قطعی وجود ندارد و هنوز چیزی مشخص نیست.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص شایعه منتشر شده مبنی بر اینکه علی کریمی مقابل تیم سابق خود پرسپولیس بازی نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: این خبر صحت ندارد مصاحبه ای که از قول من منتشر شد که کریمی در مقابل پرسپولیس بازی نمی کند کذب محض است و به امید خدا علی کریمی مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

انتهای خبر