اولین استعفاء در شورای شهر برای انتخابات مجلس، امروز رقم خورد

در حالیکه تنها دو هفته به پایان موعد قانونی استعفای مقامات دولتی و اعضای شوراها برای حضور در رقابتهای انتخابات مجلس دهم باقی مانده است، و در شرایطی که گمانه زنی های زیادی از استعفاء احتمالی برخی مدیران و اعضای شوراهای شهر در حوزه های مختلف به گوش می رسد، دیروز عصر اولین استعفاء در […]

image_pdfimage_print

در حالیکه تنها دو هفته به پایان موعد قانونی استعفای مقامات دولتی و اعضای شوراها برای حضور در رقابتهای انتخابات مجلس دهم باقی مانده است، و در شرایطی که گمانه زنی های زیادی از استعفاء احتمالی برخی مدیران و اعضای شوراهای شهر در حوزه های مختلف به گوش می رسد، دیروز عصر اولین استعفاء در شورای شهر ارومیه رقم خورد.

اولین استعفاء در شورای شهر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلسبه گزارش اعتدال پرس به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه استعفای روح اله حضرت پور از عضویت در این شورا جهت کاندیدا توری مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه که بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۱۶/۳/۱۳۹۴در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید استعفای روح اله حضرت پور از عضویت در شورای اسلامی شهر ارومیه جهت کاندیدا توری مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

گفتنی است، « روح الله حضرت پور » پسرخوانده و برادرزاده “محمد حضرت پور” شهردار ارومیه می باشد. وی که فرزند شهید است توسط عموی خود به فرزندخواندگی گرفته شده است.

انتهای خبر