بقایی، معاون رئیس‌جمهور سابق بازداشت شد/ علت بازداشت بقایی از زبان وکیل وی

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حمید بقایی معاون رئیس‌جمهور سابق، ظهر امروز با نظر بازپرس پرونده بازداشت شده اما نمی‌توانم جزئیات اتهام وی را بیان کنم. به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر، افزود: حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق پرونده اتهامی در قوه […]

image_pdfimage_print

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حمید بقایی معاون رئیس‌جمهور سابق، ظهر امروز با نظر بازپرس پرونده بازداشت شده اما نمی‌توانم جزئیات اتهام وی را بیان کنم.

به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر، افزود: حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق پرونده اتهامی در قوه قضاییه داشت که بازپرس پرونده این فرد را امروز برای بازجویی احضار کرد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسه بازپرس پرونده برای این شخص قرار بازداشت صادر کرد و به این ترتیب این فرد اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

خبرگزاری فارس: حمید بقایی معاون رئیس‌جمهور سابق بازداشت شد/ از بیان اتهامات معذورم

محسنی اژه‌ای گفت: متاسفانه به دلیل مسائل قانونی از بیان جزئیات اتهامی این فرد معذور هستم.

 یکی از سایت های خبری نزدیک به بقایی نوشت: وکیل بقایی دلیل احتمالی بازداشت وی را شکایت نهاد ریاست جمهوری دولت حسن روحانی درباره صندوق رجایی و باهنر عنوان کرد

به گزارش پایگاه ۵۹۸ به نقل از رجا ، یکی از وکلای حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم، دلیل احتمالی بازداشت وی را شکایت نهاد ریاست جمهوری دولت حسن روحانی درباره صندوق رجایی و باهنر عنوان و با این حال تاکید کرد برای اطلاع دقیق از دلیل بازداشت منتظر اعلام مراجع قضایی هستیم.

بقایی هم از نهاد ریاست جمهوری درباره صندوق یادشده شکایت کرده بود.
در خبرهای قبلی آمده بود بازپرس پرونده آقای بقایی «و را امروز احضار و برای او قرار بازداشت صادر کرده است».
حمید بقایی ۴۶ ساله دومین معاون محمود احمدی‌نژاد است که بعد از پایان دوره ریاست جمهوری او بازداشت می‌شود.
انتهای خبر