دستگیری کلاهبردار میلیاردی در جلفا

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، فردی که بیش از یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. به گزارش اعتدال پرس، کاظم دهقانی امروز اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با عنوان جعلی رئیس یکی از ادارات دولتی با وعده تحویل خودرو شاسی‌بلند، […]

image_pdfimage_print

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، فردی که بیش از یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتدال پرس، کاظم دهقانی امروز اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با عنوان جعلی رئیس یکی از ادارات دولتی با وعده تحویل خودرو شاسی‌بلند، طلاجات و غیره مبالغ قابل توجهی از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده است که به علت حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی جلفا افزود: در ادامه تحقیقات معلوم شد این متهم دارای سوابق متعدد است و از زندان یکی از استان‌های همجوار به مرخصی رفته و مدتی متواری بوده است و در این مدت چندین فقره کلاهبرداری در شهرستان جلفا انجام داده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم در یکی از شهرهای اطراف تبریز با شیوه‌های خاص پلیسی دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به آگاهی جلفا منتقل شد.

دهقانی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل به چهار فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای خبر