تکمیلی: تنور انتخاباتی اصولگرایان گرم می شود؛ سفر جلیلی، سه شنبه به تبریز/ رهنمود انتخاباتی بادامچیان در تبریز

دکتر جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه این هفته به آذربایجان شرقی سفر می کند. به گزارش اعتدال پرس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، سه شنبه ۲۶ خرداد ماه در تبریز سخنرانی می کند. وی عصر روز سه شنبه هفته آتی با […]

image_pdfimage_print

دکتر جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه این هفته به آذربایجان شرقی سفر می کند.

به گزارش اعتدال پرس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، سه شنبه ۲۶ خرداد ماه در تبریز سخنرانی می کند.

وی عصر روز سه شنبه هفته آتی با دعوت بسیج دانشجویی استان آذربایحان شرقی به آذربایجان شرقی سفر کرده و در همایش مدافعان حریم حضرت امام (ره) که در مسجد شعبان تبریزبرگزار می شود، به سخنرانی خواهد پرداخت.جلیلی سه شنبه در تبریز سخنرانی می کند / همایش مدافعان حریم امام (ره) در مسجد شعبان

این همایش عصر روز سه شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد شعبان واقع در خیابان امام نرسیده به مصلای تبریز برگزار می شود.

همایش مدافعان حریم امام (ره) که بنرهای آن ظهر امروز مقابل مصلی اعظم امام خمینی تبریز نصب شده است، به همت بسیج دانشجویی برگزار می شود و سعید جلیلی علاوه بر حضور و سخنرانی در این همایش، در برنامه های دیگری نیز حضور خواهند یافت که متعاقباً اعلام خواهد شد.

به نظر می رسد؛ تحریف شخصیت امام خمینی(ره) که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز ۱۴ خرداد خود در مرقد مطهر امام راحل نسبت به آن هشدار دادند ؛موضوع سخنرانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی در تبریز باشد.

حضور جلیلی – که از محبوبیت زیادی بین اصولگرایان برخوردار است- در شهر تبریز، می تواند موجب گرم شدن محفل اصولگرایان آذربایجان شرقی گردیده و بسته به نوع سخنان وی، تحرک ویژه ای به فعالیتهای این طیف در فضای سیاسی استان بدهد.

Image title

گفتنی است، دیروز همچنین بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی که در مراسم یادواره شهدای موتلفه اسلامی در تبریز شرکت کرده بود، گفت: اصولگرایان باید در مشترکات به همگرایی برسند تا لیست واحد ارائه داده و افراد موثر را به مجلس بفرستند.

خط خمینی بدون خط خامنه ای رهگشا نیست / اصلاح طلبان می خواهند با ورود عده ای مزاحم به مجلس خبرگان، خیمه ولایت را بشکنند / در مذاکرات هسته ای آمریکا به ما بردی نمی دهد و ما نیز به آمریکا بردی نمی دهیم اسدالله بادامچیان، با اشاره به لزوم پرهیز از هرگونه اختلاف بین اصولگرایان اذعان داشت: سود اختلاف اصولگرایان را اصلاح طلبان، فتنه گران و مستکبران خواهد برد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: هر اصولگرایی که دم از ولایت می زند باید به همدلی و وحدت رویه پایبند باشد.

وی به آرایش جریان های مختلف در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و ادامه داد: در انتخابات آتی سرمان شلوغ است چرا که چند گروه از طرف اصولگرایان و چندین گروه از طرف اصلاح طلبان خواهان حضور در انتخابات هستند.

بادامچیان با انتقاد از جریان های سیاسی اصولگرایان اصلاح طلب و اصلاح طلبان اصولگرا، بیان داشت: این طیف افراد باید تکلیف خود را مشخص کنند که اصولگرا هستند یا اصلاح طلب، و این دو در کنار هم نمی گنجند.

وی افزود: فصل الخطاب ما در این همگرایی، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه است  و البته اجماع مراجع تقلید هم مدنظر خواهد بود که خروجی همه اینها خط ولایت است .

اسدالله  بادامچیان همچنین به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره داشته و گفت: اصلاح طلبان می خواهند عده ای مزاحم را وارد مجلس خبرگان کنند تا خیمه ولایت را بشکنند، همان طوری که در مجلس خبرگان فعلی نیز چند مزاحم حضور دارند.

انتهای خبر