فردا در تبریز برگزار می شود: همایش حامیان دولت در بزرگداشت حماسه ۲۴ خرداد

همایش “بزرگداشت دومین سالگرد حماسه سیاسی ۲۴ خرداد”، با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین کشوری برگزار می شود. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، فردا یکشنبه در سالگرد ۲۴ خرداد انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، مراسم بزرگداشتی از سوی حامیان دولت تدبیر و امید در تبریز برگزار خواهد شد. در […]

image_pdfimage_print

همایش “بزرگداشت دومین سالگرد حماسه سیاسی ۲۴ خرداد”، با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین کشوری برگزار می شود.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، فردا یکشنبه در سالگرد ۲۴ خرداد انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، مراسم بزرگداشتی از سوی حامیان دولت تدبیر و امید در تبریز برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با هماهنگی و دعوت مشترک استانداری و ستاد دکتر روحانی در استان انجام شده است، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی به همراه دکتر کرباسیان معاون وزیر اقتصاد و مهندس پورحسینی رئیس ستاد روحانی در استان و نیز دکتر پزشکیان نماینده تبریز به سخنرانی خواهند پرداخت.

این همایش با حضور فعالان سیاسی و گروههای مختلف همسو با دولت دولت تدبیر و امید، از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۴ خرداد در تالار معلم تبریز برگزار می شود.

تکمیلی/ پیش از این گفته می شد، دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این همایش به سخنرانی خواهد پرداخت که آخرین خبر، حاکی است حضور وزیر ارشاد منتفی شده است و وی یکشنبه به یزد سفر خواهد کرد تا در جشن حضور که به مناسبت سالروز ۲۴ خرداد ، عصر روز یکشنبه ۲۴ خرداد در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار می‌شود، سخنرانی کند.

انتهای خبر