تشنج در هتل شهریار تبریز بدنبال تجمع غیر قانونی هواداران خواننده غیرمجاز در تبریز + حواشی و تصاویر

دو نفر از خوانندگان غیرمجاز و زیر زمینی با اطلاعیه‌هایی که به صورت غیر مجاز در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کردند، شامگاه دیروز (دوشنبه) تجمعی بدون مجوز را در هتل شهریار تبریز ایجاد کردند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، تجمع مردم در این دیدار پرحاشیه، باعث ایجاد مشکلات زیادی شد که باعث دخالت […]

image_pdfimage_print

دو نفر از خوانندگان غیرمجاز و زیر زمینی با اطلاعیه‌هایی که به صورت غیر مجاز در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کردند، شامگاه دیروز (دوشنبه) تجمعی بدون مجوز را در هتل شهریار تبریز ایجاد کردند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، تجمع مردم در این دیدار پرحاشیه، باعث ایجاد مشکلات زیادی شد که باعث دخالت نیروی انتظامی برای کنترل مردم شد و ازدحام باعث شکستن شیشه‌های لابی این هتل شد.

با لایک‌هایی که دنبال کنندگان اینستاگرام این خواننده به مطلب این دیدار زده بودند، می‌شد به وجود آمدن این مشکل را از پیش از این حدس زد.

نکته‌ی قابل توجه این دیدار این بود که با حمایت هتل شهریار و چند شرکت دیگر از جمله بیمه پاسارگاد برگزار شد که قطعا باید در خصوص آن و نحوه‌ی حمایت از برنامه‌ای بدون مجوز و تمهیدات لازم توضیحاتی را ارائه دهند.

با شلوغ شدن اطرف هتل و مناسب نبودن اوضاع، این دو خواننده در همان اوایل برنامه از بین مردم خارج و به نوعی متواری شدند.

همچنین در محل سالن داخل هتل، محلی آتلیه مانند ایجاد و از حاضران عکس می‌گرفتند و آن‌ها باید برای دریافت عکس باید به یکی از آتلیه‌های شهر مراجعه می‌کردند.

 
 

سالنی که برای این دیدار در نظر گرفته شده بود، بسیار کوچک بود و جوابگوی ازدحام مردم نبود و این موضوع نیز باعث افزایش هرج و مرج شده بود، همچنین بی حجابی و وضعیت بد پوشش خانم‌های حضور یافته به همراه پذیرایی مختلط از حاضران بدون هیچ قاعده‌ای از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

همچنین عوامل هتل با دیدن شلوغی اطراف هتل، با ابزاری از جمله لوله به سوی مردم حمله‌ور شدن و سعی در متفرق کردن آن‌ها داشتند که میهمانان خارجی هتل نیز شاهد این صحنه‌ها بودند.

انتهای خبر