۳ انتصاب جدید در تامین اجتماعی آذربایجان شرقی

اردلان، مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، طی احکام جداگانه ای روسای جدید شعب ۲ و ۵ تامین اجتماعی تبریز و رئیس جدید امور فنی مستمریهای اداره کل تأمین اجتماعی استان را منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، رییس شعبه […]

image_pdfimage_print

اردلان، مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، طی احکام جداگانه ای روسای جدید شعب ۲ و ۵ تامین اجتماعی تبریز و رئیس جدید امور فنی مستمریهای اداره کل تأمین اجتماعی استان را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، رییس شعبه دو تبریز منصوب شد.

رئیس شعبه دو تبریز منصوب شد.

طی حکمی از سوی رحیم اردلان، مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، نریمان علیزاده به سمت ریاست شعبه شهید خانپور (دو تبریز) منصوب شد.

در این حکم آمده است :
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، بموجب این حکم به سمت رئیس شعبه دو تبریز منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با بکارگیری تمام توان و استفاده از نیروهای متعهد، متخصص و دلسوز و همکاری تمام واحدها در جهت پیشبرد اهداف سازمان و خدمت به بیمه شدگان عزیز موفق و مؤید باشید.

 رییس شعبه پنج تبریز منصوب شدرئیس شعبه پنج تبریز منصوب شد.

همچنین طی حکم دیگری از سوی رحیم اردلان، مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی، کاظم داوری به سمت ریاست شعبه پنج تبریز منصوب شد.

در این حکم آمده است : نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، بموجب این حکم به سمت رئیس شعبه پنج تبریز منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با بکارگیری تمام توان و استفاده از نیروهای متعهد، متخصص و دلسوز و همکاری تمام واحدها در جهت پیشبرد اهداف سازمان و خدمت به بیمه شدگان عزیز موفق و مؤید باشید.

رئیس امور فنی مستمریهای اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد

گزارش اعتدال پرس حاکی است، رحیم اردلان مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در حکمی دیگری، ناصر جلالی نیا را به سمت رئیس و کارشناس ارشد امور فنی مستمریهای اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی، بموجب این حکم به سمت رئیس و کارشناس ارشد امور فنی مستمریهای اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با بکارگیری تمام توان، در جهت پیشبرد اهداف سازمان و خدمت به بیمه شدگان عزیز موفق و مؤید باشید.

انتهای خبر