مدیرعامل و سه عضو جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب شدند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکامی محمد سعیدی، علی ظفرزاده و مرتضی لطفی را به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در احکام صادر شده از طرف سیدتقی نوربخش آمده است: با استناد به […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکامی محمد سعیدی، علی ظفرزاده و مرتضی لطفی را به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در احکام صادر شده از طرف سیدتقی نوربخش آمده است: با استناد به مصوبه هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی، بدین وسیله به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با هماهنگی سایر اعضاء هیأت مدیره ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف سازمان تأمین اجتماعی اهتمام ورزید.

خبرگزاری فارس: سه عضو جدید هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب شدند

همچنین اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) پس از پذیرفتن دبیرکلی اتاق ایران از سوی احمد فیاض‌ بخش؛ محمد سعیدی رابه عنوان مدیرعامل این شرکت برگزیدند.

هیأت مدیره شستا پس از بررسی افراد منتخب برای جانشینی فیاض بخش طی امروز (سه‌شنبه) به این نتیجه رسید که محمد سعیدی معاون امور بین‌الملل این شرکت و از بدنه شستا مدیریت بزرگترین هلدینگ کشور را که حدود ۱۰ درصد ارزش بازار بورس در اختیار دارد و هم‌اکنون به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران بازار سرمایه محسوب می‌شود، انتخاب کند.

براساس این گزارش، این برای نخستین‌بار است که مدیرعامل شستا از بدنه این شرکت انتخاب می‌شود و با شناخت کامل از این مجموعه بزرگ راهبری آن را برعهده می‌گیرد.

محمد سعیدی قبل از معاونت امور بین‌الملل شستا مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی امور بین‌الملل و امور مجلس سازمان انرژی اتمی ایران را برعهده داشت و از ابتدای شروع پرونده هسته‌ای به مدت ۵ سال عضو ثابت تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای ایران بود.

انتهای خبر