یادگاری های دولت احمدی نژاد در آذربایجان شرقی از زبان استاندار

استاندار آذربايجان شرقي گفت: عدالت محوري و مهرورزي جزو خاطرات برجسته اي است كه از دولت دكتر احمدي نژاد در ذهن ملت ايران باقي مي ماند. به گزارش اعتدال پرس، احمد عليرضابيگي شامگاه شنبه در جلسه شوراي اداري اين استان كه با حضور معاون اول رييس جمهوري برگزار شد، افزود: به وجود آمدن روحيه اعتماد […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربايجان شرقي گفت: عدالت محوري و مهرورزي جزو خاطرات برجسته اي است كه از دولت دكتر احمدي نژاد در ذهن ملت ايران باقي مي ماند.

به گزارش اعتدال پرس، احمد عليرضابيگي شامگاه شنبه در جلسه شوراي اداري اين استان كه با حضور معاون اول رييس جمهوري برگزار شد، افزود: به وجود آمدن روحيه اعتماد به نفس به پشتوانه تفكرات اسلامي از دستاورد هاي مهم دولت نهم و دهم است.
وي با اشاره به اينكه طرح هاي بزرگ عمراني در اين دولت در آذربايجان شرقي اجرا و به بهره برداري رسيد، يادآوري كرد: احداث ۳۰۰ كيلومتر آزاد راه و بزرگراه بخشي از اين اقدامات است.
عليرضابيگي با بيان اينكه تا پيش از دولت دكتر احمدي نژاد فقط يكهزار و ۲۰۰ كيلومتر راه آسفالت روستايي در آذربايجان شرقي وجود داشت، ادامه داد: در هشت سال اخير بيش از هفت هزار كيلومتر راه آسفالت روستايي به اين ميزان اضافه شده است.
وي گفت: هرچند سهم هر دولت از عمران و آباداني كشور فقط در به ثمر رساندن طرح هاي عمراني خلاصه نمي شود، ولي در دولت دكتر احمدي نژاد كارهاي بسيار بزرگ و منحصر به فردي اجرا و به بهره برداري رسيد.
استاندار آذربايجان شرقي اضافه كرد: افزايش ذخيره آب استان از ۵۰۰ ميليون متر مكعب به بيش از چهار ميليون متر مكعب در دولت هاي نهم و دهم بخش ديگري از دستاوردهاي دولت عدالت محور احمدي نژاد است.
عليرضابيگي با اشاره به نزديكي سالگرد زلزله شهرهاي شمال شرقي استان يادآوري كرد: برنامه ريزي سريع، گسترده و وسيع مسوولان دولتي براي اسكان موقت، تامين مصالح و اسكان دايم مردم مناطق زلزله زده استان موجب شده امروز كمتر سنگيني اين حادثه بر شانه هايمان احساس شود.
وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه بايد از اين رويداد به عنوان سكوي جهش و توسعه منطقه زلزله استفاده كرد، گفت: با همت و تلاش شبانه روزي مردم و مسوولان توانسته ايم اين هدف بزرگ را محقق نماييم.

انتهای خبر