فرزند دیگری از ‌آذربایجان، زینبی(س) شد/ پیکر شهید مدافع حرم وارد فرودگاه تبریز شد+عکس

مدافع حرم آل الله؛ شهید راه خدا و اسلام ناب محمدی (ص)؛ “حامد جوانی” بال در بال ملائک به سوی خدا جاودانه شد. گزارش اعتدال پرس، شهید «حامد جوانی» از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب(ع) در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید. این جوان غیرتمند آذربایجانی که ۲۳ اردیبهشت ماه امسال در منطقه […]

image_pdfimage_print

مدافع حرم آل الله؛ شهید راه خدا و اسلام ناب محمدی (ص)؛ “حامد جوانی” بال در بال ملائک به سوی خدا جاودانه شد.

گزارش اعتدال پرس، شهید «حامد جوانی» از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب(ع) در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

این جوان غیرتمند آذربایجانی که ۲۳ اردیبهشت ماه امسال در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحت در کما بسر می برد و دیروز در بیمارستان بقیه الله تهران به لقاء الله پیوست.شهادت مدافع‎ ایرانی‎ حرم ‎‎زینب(س)/عکس

ستوان یکم پاسدار«حامد جوانی » بر در حین درگیری با تروریست های تکفیری بر اثر اصابت ترکش های خمپاره از ناحیه چشم و دو دست مجروح شد و پس از چهل روز در کما بودن در بیمارستان بقیه الله تهران به فیض شهادت نائل آمد.

گزارش اعتدال پرس به نقل از فردا حاکی است، شهید جوانی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی لشگر ۳۱ عاشوراء استان آذربایجان شرقی بود که ۲۵ سال سن داشت.

پیکر مطهر این شهید امروز پنج شنبه ـ ۴ تیرماه ـ از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شد و مورد استقبال مسئولین و مردم روزه دار قرار گرفت.

مراسم وداع با پیکر شهید فردا، صبح روز جمعه در معراج شهدای سپاه عاشورا برگزار خواهد شد و پس از اقامه ی نماز جمعه، پیکر شهید بر روی دستان نمازگزاران و روزه داران تبریز از مصلی اعظم امام خمینی(ره) به طرف میدان ساعت تشییع خواهد شد.

گفتنی است شهیدان عبدالصمد امام پناه (۲۶ فروردین ۷۵) از تبریز، علی کنعانی (۱۳ اردیبهشت ۹۲) از مراغه، محمود رضا بیضایی (۲۹ دی ۹۲) از تبریز و محرم علیپور (۷ اردیبهشت ۹۳) از مرند و شهید عباس عبدالهی (۲۳ بهمن ۹۳) پس از هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی برای لبیک گویی به ندای “هل من ناصر ینصرنی اهل بیت (س)” و دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بودند که توسط تروریست‌های تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمده و به شهدای کربلا پیوستند.

انتهای خبر