توضیحات یک مقام استانداری درباره سرگذشت نامه های مردم استان در سفر رئیس جمهور به تبریز

مباشر جنت گفت: ۹۶ درصد درخواست های مردم برای دریافت وام، کمک مالی و اشتغال و ۴ درصد نیز مربوط به شکایات و انتقادات بود. رسول مباشر جنت، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری آذربایجان شرقی در باره آخرین وضعیت درخواست ها و نامه های مردمی در سفر رئیس جمهور […]

image_pdfimage_print

مباشر جنت گفت: ۹۶ درصد درخواست های مردم برای دریافت وام، کمک مالی و اشتغال و ۴ درصد نیز مربوط به شکایات و انتقادات بود.

رسول مباشر جنت، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری آذربایجان شرقی در باره آخرین وضعیت درخواست ها و نامه های مردمی در سفر رئیس جمهور به استان، گفت: این نامه ها و درخواست ها در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت، زیر نظر نهاد ریاست جمهوری ثبت شده است.

وی ادامه داد: در سفر آقای رئیس جمهور در استان ستادی با حضور ۱۲۰۰ کارشناس تشکیل داده شد و جمع آوری نامه های الکترونیکی و مکتوب مردم در ۶ روز انجام گرفت.۲۰۱۵-۰۵-۲۱ ۱۱٫۳۲٫۴۱

وی با بیان اینکه تلاش ما برای دریافت پیام های مردم در شبکه های مجازی بود، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور مجبور به جمع آوری نامه های مکتوب مردم نیز با توجه به حجم بالای آنها شدیم.

مباشر جنت در ادامه با بیان اینکه بعضی نامه ها به دلیل عدم وجود کد ملی قادر به ثبت شدن نبودند، خبر داد: در حال حاضر ۸۶ هزار نامه ثبت شده وجود دارد که بر اساس موضوعات به دستگاه های اجرایی ارجاع داده ایم.

وی اضافه کرد: ۹۶ درصد درخواست های مردم برای دریافت وام، کمک مالی و اشتغال و ۴ درصد نیز مربوط به شکایات و انتقادات بود.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری پاسخ به نامه ها یک ماه پس از ابلاغ آنها باید صورت پذیرد ولی به خاطر حجم بالای نامه های دریافتی احتمالا پاسخ به نامه ها تا ۲ ماه به طول انجامد.

۲۰۱۵-۰۵-۲۱ ۱۱٫۵۸٫۳۰۲۰۱۵-۰۵-۲۱ ۱۱٫۳۳٫۲۸

انتهای خبر