تونی، بالاخره بامداد امروز وارد تبریز شد/ شروع تمرینات تراکتورسازی از فردا یکشنبه

بعد از مدتها سرگردانی، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی بامداد امروز با دستیارانش وارد تبریز شد. به گزارش اعتدال پرس، تونی اولیویرا، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت ۴ بامداد امروز (شنبه) به همراه دستیارانش وارد تبریز شد تا نگرانی هواداران و بلاتکلیفی ناشی از عدم حضور تونی در راس تیم رفع شود. این مربی پرتغالی […]

image_pdfimage_print

بعد از مدتها سرگردانی، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی بامداد امروز با دستیارانش وارد تبریز شد.

به گزارش اعتدال پرس، تونی اولیویرا، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت ۴ بامداد امروز (شنبه) به همراه دستیارانش وارد تبریز شد تا نگرانی هواداران و بلاتکلیفی ناشی از عدم حضور تونی در راس تیم رفع شود.

این مربی پرتغالی که پیش از این ۳ بار نیز هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشته، قرار است پس از استراحتی نیم روزه راهی باشگاه شود تا رسما کار خود را برای فصل جدید آغاز کند.

آنتونیو اولیویرا، جورج تاوارز و رودولفو لوئیز دستیاران تونی که فصل گذشته نیز بعنوان مربی در تیم تراکتورسازی حضور داشتند به همراه وی وارد ایران شدند. تعدادی از هواداران تیم نیز برای استقبال از سرمربی محبوب خود ساعت ها قبل از نشستن پرواز در محل فرودگاه تبریز حاضر بودند.

تونی از اواسط فصل گذشته نیز برای سومین بار سرمربی تراکتورسازان شد و با این تیم تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر نیز پیش رفت اما در روز آخر و اتفاقات ناگوار جام قهرمانی را از دست داده و برای دومین بار با سرخ پوشان تبریز به مقام نائب قهرمانی لیگ دست یافت.

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به منظور آماده سازی جهت حضوری قدرتمند در لیگ پانزدهم از امروز آغاز خواهد شد و با ورود مربی پرتغالی تراکتورسازان به احتمال فراوان نقل و انتقالات این باشگاه نیز از امروز به صورت جدی کلیک خواهد خورد.

انتهای خبر