بازگشت عرب باغی بعد از ۲ ماه/ مسجدی از منطقه آزاد ارس رفت

نخستین نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با کارکنان این سازمان در سال‌جاری در حالی برگزار شد که محسن خادم‌عرب‌باغی یک دوره استراحت مطلق دو ماهه پزشکی را بدلیل عمل جراحی قلب گذرانده بود. به گزارش اعتدال پرس، در این نشست محسن خادم عرب‌باغی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان، مدیران و معاونین این سازمان، از […]

image_pdfimage_print

نخستین نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با کارکنان این سازمان در سال‌جاری در حالی برگزار شد که محسن خادم‌عرب‌باغی یک دوره استراحت مطلق دو ماهه پزشکی را بدلیل عمل جراحی قلب گذرانده بود.

به گزارش اعتدال پرس، در این نشست محسن خادم عرب‌باغی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان، مدیران و معاونین این سازمان، از افزایش چشمگیر فعالیت‌های رویدادی و ارتقاء شاخص‌های حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و زیربنایی ابراز رضایت کرد.

وی دغدغه اصلی خود را توسعه زیرساخت‌های لازم برای بهبود خدمات در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: وجود زیرساخت‌های قدرتمند در حوزه‌های مختلف و به خصوص در حوزه راه و صنعت آینده ارس با اقتصاد پایدار را تضمین می‌کند.

عرب باغی با اشاره به پیشرفت مذاکرات تیم سیاست خارجه کشور و با ابراز امیدواری نسبت به لغو تحریم‌های اقتصادی، بر لزوم آمادگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره مندی از فضای اقتصادی پیش رو تاکید کرد و گفت: منطقه آزاد ارس از هم اکنون کانون توجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفته و تیم‌های اقتصادی متعددی وارد مذاکره شده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه بر آمادگی متولیان مرتبط با ارائه خدمات عمومی و گردشگری برای میزبانی از مسافران تابستانی تاکید کرد و گفت: این منطقه همواره مقصد انبوه گردشگران داخلی و خارجی بوده و با تحولات اخیر و افزایش ورود گردشگران، توجه بیش از پیش به ارائه خدمات گردشگری ضروری است.

در این مراسم فرخ مسجدی قائم مقام سازمان منطقه آزاد ارس گزارشی از عملکرد سازمان در مدت سه ماه گذشته ارائه کرد.

در پایان این مراسم محسن خادم عرب‌باغی از زحمات ۹ ماهه فرخ مسجدی در سمت قائم مقام مدیرعامل تقدیر کرد.

مسجدی در شهریور ماه سال گذشته به عنوان قائم مقام سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد. وی پیش از این به‌ مدت ۱۲ سال و ۴ ماه در سه دولت خاتمیف احمدی نژاد و روحانی مسئولیت سازمان بودجه و معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان‌شرقی را برعهده داشت که سال گذشته بعد از تودیع از این سمت به منطقه آزاد ارس رفته بود.

گفته می شود، سازمان بعدی و محل خدمت جدید فرخ مسجدی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور خواهد بود.

انتهای خبر