رئیس دانشگاه آزاد تبریز تغییر کرد/ بازگشت دوباره انگجی بعد از ۱۷ سال

‘سید جواد انگجی’ با حکم حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، در حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خطاب به انگجی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی […]

image_pdfimage_print

‘سید جواد انگجی’ با حکم حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خطاب به انگجی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب می‌شوید.

امیدواریم سرپرست واحد تبریز با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشد.

میرزاده همچنین در نامه ای به علی رضایی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از زحمات وی قدردانی کرد.

او از زحمات انگجی در زمان سرپرستی معاونت امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نامه‌ای تشکر و قدردانی کرده است.

 در راستای طرح تجمیع دو دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش تعداد معاونت‌ها، معاونت امور بین‌الملل این دانشگاه از شمار معاونت‌ها حذف شد.

با انتصاب دکتر انگجی به سمت سرپرستی واحد تبریز، این نخستین تغییر در معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

بر اساس طرح تجمیع ۲ معاونت های دانشگاه از ۱۵ معاونت به ۹ معاونت کاهش می‌یابد. این طرح تنها با هدف چابک‌سازی هر چه بیشتر در دانشگاه، افزایش بهره‌وری، کاهش بوروکراسی و سالم‌سازی اقتصادی دانشگاه انجام‌ می‌شود.

انگجی پیش از این نیز در فاصله سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۷ به مدت یازده سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تبریز را به عهده داشته است.

بر اساس ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد تبریز همزمان به عنوان رئیس دانشگاه آزاد استان و مسئول هماهنگی واحدهای دانشگاه آزاد شهرستان های مختلف استان انجام وظیفه خواهد کرد.

گفتنی است در راستای اجرای ساختار جدید، چندی پیش نیز دکتر منادی از مسئولیت خود در دانشگاه آزاد استان تودیع شد.

انتهای خبر