مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار تبریز، مدیرعامل جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، با توجه به فرا رسیدن موعد باز نشستگی مهندس کرمانی نژاد مدیر عامل اسبق سازمان، صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، «داوود طالب نژاد» را به سمت مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز منصوب کرد. […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی شهردار تبریز، مدیرعامل جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، با توجه به فرا رسیدن موعد باز نشستگی مهندس کرمانی نژاد مدیر عامل اسبق سازمان، صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، «داوود طالب نژاد» را به سمت مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز منصوب کرد.

در حکم شهردار تبریز خطاب به مدیر عامل جدید سازمان آتش نشانی، حرکت در مسیر برنامه های جامع ایمنی، کاهش زمان حضور تیم‌های عملیاتی،‌ ارتقا و بهبود سیستم ایمنی و خدمات آتش نشانی، توسعه برنامه‌های آموزشی و پیشگیری و نظارت بر معیارهای ایمنی در حوزه ساخت‌و‌ساز مورد تاکید قرار گرفته است.

طالب نژاد

نجفی همچنین در حکم خود با اشاره به رویّه هوشمندسازی در مجموعه شهرداری تبریز خاطرنشان کرده است: تسری این رویه به مجموعه حساس و پرتکاپوی آتش نشانی و خدماتی ایمنی ضروری است.

بر اساس این گزارش و در مراسمی که امروز  در دفتر مدیر عامل آتش نشانی و با حضور معاونین اداری مالی و خدمات شهری شهرداری و همچنین معاونان و مدیران سازمان آتش نشانی صورت گرفت طی احکام جداگانه ای حکم بازنشستگی مهندس کرمانی نژاد و نیز حکم مدیریت عاملی مهندس داود طالب نژاد توسط مهندس آقا محمدی و مهندس قربانیان به ایشان اعطا گردید و از زحمات ۳۰ ساله آقای کرمانی نژاد در سازمان آتش نشانی تقدیر و تجلیل و برای مهندس طالب نژاد در پست جدید آرزوی توفیق روز افزون به عمل آمد.

گفتنی است طالب‌نژاد، در کارنامه خود، جانشینی معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز، شهردار شهر سردرود، قائم مقامی شهرداری میانه،مدیرعاملی سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز،مدیرعاملی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز را دارد. 

alt

انتهای خبر