شامی نژاد هم از قطار دولت یازدهم پیاده شد/ مدیرعامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان معرفی شد

علی شامی نژاد بعد از ۷ سال مدیریت در شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، سرانجام ردای ریاست را تحویل داد. به گزارش اعتدال پرس، در سکوت رسانه ای و با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کشوری علی نیرومند به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور معرفی شد […]

image_pdfimage_print

علی شامی نژاد بعد از ۷ سال مدیریت در شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، سرانجام ردای ریاست را تحویل داد.

به گزارش اعتدال پرس، در سکوت رسانه ای و با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کشوری علی نیرومند به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور معرفی شد و از خدمات علی شامی نژاد مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.شامی نژاد

 به گزارش اعتدال پرس، در این آیین معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از گندم به عنوان کالای راهبردی نام برد و بر فرهنگ سازی و امر آموزش در خصوص مصرف نان و قداست آن تاکید کرد.

محمد صادق پورمهدی گفت: با استفاده از دانش بومی و تجارب دنیا باید از شیوه های سنتی به سمت صنعتی کردن عرضه نان برویم و قیمت های آن را متناسب با درآمد جامعه واقعی تر کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی فرهنگ و اقتصاد را دو مقوله مرتبط به هم بیان کرد و افزود:  برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب باید بسترهای لازم فرهنگی و آموزشی آن در جامعه فراهم شود و مردم به تولید ملی بها دهند و مدیریت مصرف در میان مردم و مسوولان نهادینه شود.

وی درهمین ارتباط نفش رسانه های ارتباطی، علما، دانشمندان و نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی را مورد تاکید قرار داد.

وی دراین مراسم با قدردانی از خدمات علی شامی نژاد مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقثه هشت کشوری از نیروی انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه سازمان ها و دستگاه های اداری و اجرایی یاد کرد و گفت: مسوولیت ها در نظام جمهوری اسلامی امانتی از سوی مردمهستند و باید آن را پاس بداریم و وطایف آن را تا پایان حضور به زیبایی ادا کنیم.

گفتنی است علی شامی نژاد که همزمان ریاست هیئت کوهنوردی استان را هم بر عهده دارد، جزو مدیران کهنه کار این شرکت بود که به دلیل برخی اختلافات داخلی سرانجام مجبور به خداحافظی از این مسئولیت شد.

انتهای خبر