حکم جبارزاده برای معاونت جدید استانداری/ سرپرست حوزه امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی شد

استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور حکمی، مهندس احمد محمدزاده را به عنوان سرپرست حوزه امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در این حکم، بر فراهم کردن مقدمات تشکیل و استقرار معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل با همکاری همه مدیران دولتی و استفاده حداکثری از توان بخش غیردولتی و […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور حکمی، مهندس احمد محمدزاده را به عنوان سرپرست حوزه امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده در این حکم، بر فراهم کردن مقدمات تشکیل و استقرار معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل با همکاری همه مدیران دولتی و استفاده حداکثری از توان بخش غیردولتی و صاحب‌نظران اقتصادی تاکید کرده است.

به دنبال احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و انتصاب بهبودی معاون سابق امور اقتصادی و برنامه ریزی استانداری به ریاست این سازمان در استان، بر اساس تصمیم شورای عالی اداری کشور، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل در استانداری‌ها تشکیل می‌شود.

 وی که مشاور استاندار در امور صنعت و تجارت است، همچنین مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صانع یکتا نائب رئیس سابق خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی می باشد.

انتهای خبر